به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، این شرکت اقدام به برگزاری آزمون های هوش هیجانی (EQ) و رفتارشناسی با مدل جهانی DISC و جلسات مشاوره فردی کارکنان نمود. هدف از گذران این دوره مشاوره و تحلیل منابع انسانی را می توان :
- افزایش توانایی مدیریت احساسات و کنترل هیجانات؛
- شناسایی، مهار و کنترل استرس ها و دستیابی به عزت نفس پایدار؛
- آشنایی با تکنیک های هوش هیجانی و ارتقای نبوغ عاطفی؛
- استعدادیابی و پرورش استعدادهای کارکنان؛
- مدیریت تعارض؛
- شناخت نقاط قوت و قابل بهبود؛
- آنالیز و تحلیل رفتار خود و مخاطب؛ و
- ایجاد ارتباطات مؤثر با افراد برشمرد.