پیام مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت به مناسبت فرارسیدن اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام

مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت در پیامی فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت در متن پیام ایشان آمده است:

سلام بر كسى كه در خونش غلتيد، سلام بر كسى كه خيمه‏ گاهش هتك حرمت شد،

سلام بر پنجمين نفر از اصحاب كسا؛ سلام بر غريب غريبان…

از روز تیغ، چهل بار آفتاب داغ بر کربلا تابیده و صحرا غمین شده است. رخ به سوی محبوب داریم و از دور به جانب حضرتش از سویدای جان عرض سلام می کنیم.

چهل روز گذشت. … از آن غروب خون آلود، هنگامی که خنجر شقاوت ها، گلوی امام زمانه خود را درید، آنگاه که زنان و فرزندان داغدیده در میان رقص شعله های آتش خیمه‌ هایشان، به سوگ مردان در خون غلتیده نشسته بودند… به راستی چه کسی می‌داند چگونه زینب، با وجودسنگینی کوهی از مصائب، بغض و ناله و فغان فرو داد و قدم بر مسیر عزت و آزادگی گذاشت. با سخنان زینب، کربلا به بلوغ رسید و خون شهدا جوشید تا آن جویبار خونی که در غریبانه‌ترین حالت ممکن بر زمین جاری شده بود، در اربعین حسینی، رودی خروشان شد.

اربعین موعد دوباره دیدار خواهری دل سوخته و مسلخ قرآن پاره پاره شده در صحرای تفتیده نینواست. زینب (س)، پرچم دار حقیقت عاشورا و و علی بن الحسین (ع) زبان ناطق ولایت در بند کشیده شده در اهتزاز یک اربعین آزادگی و جان بازی است.

اینجانب فرارسیدن اربعین حسینی را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله ارواحنا له الفداء، و به حضور تمامی عاشقان و رهپویان حضرت سیدالشهدا علیه السلام تسلیت عرض نموده؛ ملتمسانه می خواهیم که ما را در زمره کاروان عرشیان حسین علیه السلام قرار داده و مشمول نظر لطف و عنایتش در دنیا و عقبا گرداند.

امین میرزایی

مدیرعامل و عضو هیأت مدیره

print