کرونا به پروژه های شرکت رحم نکرد

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت؛ فرزین جمالی فروز معاون فنی و اجرایی در ارتباط با فعالیت های اخیر این شرکت گفت: فعالیت شرکت در سال 1399 با کرونا آغاز شد. تقریباً پروژه های ساختمانی متاثر از قوانین کشوری بیش از یک ماه تعطیل بودند.پروژه های شرکت با رعایت پروتکل های بهداشتی از اردیبهشت ماه به صورت رسمی شروع به کار کردند.

ایشان در خصوص پروژه بازسازی رودخانه کن گفت: با توجه به بارندگی و سیلاب هایی که از سال گذشته پیش آمد، فعالیت مهندسان و کارشناسان ما را با سختی مواجه کرد. در این پروژه مسیر سیلاب ها باید منحرف می شد، علاوه برآن طرحی را ارائه کردیم که مورد تایید مشاوران پروژه قرار گرفت.طرح اجرا شد و با توجه به بارندگی های سال گذشته به روند اجرا شدن پروژه آسیب رسید و آن مسیر را غیر قابل اجرا کرد.در حقیقت انتظار انتفاع از این پروژه را نداشتیم و از این رو با توافق صورت گرفته پروژه منتفی شد.

معاون فنی و اجرایی شرکت ساختمانی در خصوص آخرین وضعیت پروژه بیمه ما نیز اظهار داشت: تحویل موقت بیمه ما انجام شد وکارفرما داخل ساختمان مستقر هستند.

وی در خصوص آخرین روند اجرایی پروژه جام خلیج فارس گفت:برنامه ای برای جبران تاخیر بابت کرونا  قرار دادیم که تا انتهای ماه ششم سال 1400 به پایان برسد. این برنامه ریزی تقریبا برای قبل از ماجرای کرونا انجام شده بود و باید با فشردگی کار را به انجام برسانیم تا به آن زمان بندی وفادار باشیم. در پروژه جام خلیج فارس، بحث نما مطرح است که ما انتظار داشتیم تا پایان امسال تمام شود اما به نظر می آید که ایراداتی با مسایل گمرکی برای عناصر و قطعاتی که از خارج وارد می شود وجود دارد،قطعات جدیدی هم تولید شده است که امکان نصب ندارد و در تلاشیم این قطعات را نصب کنیم.نمای قسمت سرامیکی هم در حال انجام است و مشکل خاصی ندارد و کلیه سرامیک ها خریداری شده است.

او درباره آخرین وضعیت معین مال اشاره کرد: علی رغم همه گرفتاری ها و افتی که در بازار وجود دارد همکاران تمام تلاش خودشان را کردند که کمتر دچار تخلیه واحدها باشند.در مراکز تجاری مختلف تعداد زیادی کسب را به صورت موقت تعطیل کردند و در معین مال با تلاش دوستان کمترین آمار را داشتیم که با رعایت پروتکل ها به کار خود ادامه دهند.

جمالی فروز مسائل مربوط به آتش نشانی پروژه ها را این گونه شرح داد: پروژه الهیه با همت مدیر عامل محترم شرکت و مدیر فنی پایان کارش دریافت شد.برج جام و معین مال هم با روند الهیه پیش می روند علی رغم حساسیت هایی که در سیستم های تایید آتش نشانی وجود دارد پروتکل های ارائه شده بسیار سخت شده است ولی همکاران با تلاش بیشتر این کار را انجام می دهند.

print