پیام مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

بِسمِ رَبِ الشُهَدا وَ الصِدیقین

سردار سرافراز اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نماد بی‌بدیل رادمردی و مقاومت است که پس از عمری مجاهدت خالصانه در میدان جهاد، با پیوستن به همرزمان شهیدش، تجسّم و مصداق«عِندَ رَبِّهِم یُرزَقون» گشت.

در وصف شخصیت متواضع و والای سردار سلیمانی همین بس که ایشان همواره خود را «سرباز» امت اسلام معرفی می‌نمود. بدون شک پرچمی که او و همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان برافراشتند، در راه مبارزه با استکبار جهانی در اهتزاز باقی خواهد ماند.

آن بزرگمرد مجاهد، مخلص، انقلابی، ولایی و مردمی نه تنها مایه عزّت و افتخار ایرانیان، بلکه برای تمام مسلمانان آزاده و آزادگان جهان رمز  مقاومت به شمار می‌آید و امروز شکوه و اقتدار ایران اسلامی، مرهون مجاهدت چنین دلیرمردانی است که در مکتب انسان‌ساز ولایت، درس ایثار آموختند.

بنده و همکارانم در شرکت ساختمانی بانک ملت، در دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، بار دیگر با آرمان‌های والای سردار دل‌ها در مسیر تحقق اهداف نظام اسلامی تجدید عهد می‌کنیم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و شهدای جبهه مقاومت، بر استمرار و پایبندی خویش بر مکتب ماندگار حسینی تأکید می‌نماییم.

حسین اجاقی

مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت

print