پیام مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

بسم الله الرّحمن الرّحیم
مِن المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

در قله دهه بصیرت و سومین سالگرد شهادت فرمانده پرآوازه سپاه قدس و بنیانگذار فرهنگ مقاومت در منطقه غرب آسیا یاد، نام، خاطره، آرمان و حماسه های بزرگ حاج قاسم عزیز را گرامی می داریم و با او و دیگر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعین حرم و حافظان امنیت و سلامت میهن اسلامی تجدید عهد می کنیم.

بی شک ولایت مداری، پیشتازی در میدان های خطر و خلق مکتب عزت آفرین مقاومت، سردار رشید اسلام و انقلاب را تجلی واقعی آیه “یَا أَیَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِی إِلَى رَبِّک رَاضِیَةً مَّرْضِیَّةً” قرار داد. به یقین پرچمی که سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدشان در حمایت از مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی برافراشته است، به حول قوه الهی با قوت و قدرت بیشتری در اهتزاز باقی خواهد ماند.

اینجانب ضمن گرامیداشت 13 دی ماه روز جهانی مقاومت و سومین سالگرد عروج آسمانی شهید عالی مقام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت عرض نموده توفیق استمرار افتخارآفرینی و تحقق آرمان های شهیدان اسلام را از درگاه ایزد منان مسألت دارم.

امین میرزایی
مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره
دی ماه 1401
print