پیام تسلیت مدیر عامل شرکت ساختمانی بانک ملت

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، در آستانه فرارسیدن عزای حسینی ، دکتر اجاقی مدیرعامل محترم شرکت ساختمانی بانک ملت طی پیامی این مناسبت و ایام حزن و اندوه اهل بیت علیهم السلام را تسلیت عرض نمودند:

متن این پیام بدین شرح است :

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ
نهضت حسینی و حادثه جانسوز عاشورا آنچنان بر قلب ها تأثیر گذارده است که هر سال با فرا رسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ های تاریخ جوششی تازه می یابد و عاشقان دلسوخته را شوریده تر و تشنگان حقیقت را شیفته تر می سازد.
عاشورا يعني جمع كردن خارهاي بيابان در شب تاريك ، يعني سيراب كردن كودك شيرخواره با سرانگشتان پيكاني تيز. عاشورا يعني ضجه هاي كودكاني غريب درصحرايي سوزان، يعني اوج مردانگي و ايستادگي ، يعني تجسم تمام غيرت هايی كه در چشمهاي نجيب عباس سو سو ميزد. يعني پر كردن مشك آب در عين عطش، يعني پرپر شدن و دم بر نياوردن.
فرا رسیدن ماه محرم ، ماه شهادت سالار آزادگان جهان و سرور شهیدان اسلام امام حسین (علیه السلام) و هفتادو دو یار وفادار و رهروی بیدارش را خدمت تمامی همکاران و هموطنان ارجمند تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و به تأسی از شهدا و ایثارگران و جمله رهروان راستین نهضت حسینی، از تعزیت این ایام برای بیداری و بصیرت در راه احیای دین خدا بهره می جوییم.
امید است عزاداری های تمامی هم وطنان ارجمند در این ایام سوگواری مقبول درگاه خداوند متعال قرار گیرد.

حسین اجاقی
مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت

print