پیام تبریک نوروزی مدیر عامل شرکت ساختمانی

به نام خداوند جان و خرد

یا مقلب القلوب  والابصار

همکاران گرامی و زحمتکش شرکت ساختمانی بانک ملت؛

سال نو با نسیم جان نواز بهاری، دیگر بار دل و جان ما را به فردایی روشن نوید می دهد و سال کهنه با یادگارانی از تلاش های ما به گذشته می پیوندد. آمدن نوروز و آغاز فصل بهار که با تغییر و گونه گونی طبیعت همراه است، سرشار از آیه ها و نشانه های خداوند متعال است که در تمام طول زندگی همراه ماست و فرصت بسیار مغتنمی است تا همچنان که طبیعت لباس کهنه از تن به به در می آورد و با طراوت و پر نشاط می شود، ما نیز آیینه قلوب خود را از زنگار ناراستی و کینه و رخوت بزدائیم و امیدوار و پر انرژی مهیای آغاز سال جدید باشیم.

سال1399 هجری شمسی را در حالی آغاز می کنیم که در سال گذشته به یاری خداوند متعال و به همت شما همکاران و مهندسان زحمتکش و پر تلاش، شاهد دستاوردهای قابل توجهی در راستای اهداف و استراتژی شرکت ساختمانی بانک ملت بوده ایم و امیدواریم این روند رو به رشد ادامه یابد. ما برآنیم تا با بهره گیری از نیروی انسانی کارآمد و با تجربه، استفاده از کلیه منابع و امکانات موجود، ارتقای ساختار اداری و مدیریتی و گسترش آگاهی عمومی، به یاری خداوند در سال جدید  مسیر تعالی را با سرعتی بیش از پیش طی کنیم.

همکاران عزیز اینجانب با تبریک فرا رسیدن نوروز باستانی به شما کارکنان و مدیران گرامی شرکت ساختمانی بانک ملت و خانواده های معززتان؛ امیدوارم که با همت خود در سال جدید نیز برگ های زرین دیگری بر کتاب پرافتخار صنعت ساختمان کشورمان بیفزاییم و به فضل الهی به جایگاه های والاتر و بالاتر دست یابیم

 

حسین اجاقی

مدیر عامل و هیئت مدیره

print