پیام تبریک مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت به مناسبت عید سعید فطر

امین میرزایی مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت در پیامی پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت.

متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَةِ وَاَهْلَ التَّقْوى وَالْمَغْفِرَةِ

رمضان، فصل وصل است و فطر ضیافتگاه وصال. هنوز سجاده ها از عطر نزول ملائک عطرآگین اند و نجوای عارفانه سحرهای رمضان و زمزمه الغوث شب های قدر بندگان صالح خدا، گوش جان را نوازش می­کند و چشم دلمان به برکت رؤیت شکوفه های دعا و استغفار در فصل بهار قرآن، روشن است.

معبودا ! این وداع نسبت به ماه رمضان وداع فنا و آخرین بهره من از دیدار نباشد، تا آن را در سال آینده به من بنمایانى، در فراخ ترین نعمتها، و برترین امیدها، درحالى‏ که من براى تو بر پایه بهترین وفادارى‏ باشم، به درستى که تو شنواى دعایى.

پرورگار را شاکریم که توفیق بهره مندی از حسنات و فیوضات عظیم ماه مبارک رمضان را بر ما مقدر نمود و صد سپاس از اعطای درک ملکوت عید سعید فطر، روز شرف حضور در پیشگاه حضرت دوست و مباهات به اطاعت و فرمانبری. امید است توشه ای که از این ماه برگرفتیم با خروج از این ماه همچنان سرلوحه رفتار و عملکرد ما قرار گیرد و رحمت رمضان تا همیشه بر فضای جان و دلمان جاری بماند.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران محترم در شرکت ساختمانی بانک ملت و خانواده معزز ایشان، عیدسعید فطر، عید تولد دوباره انسان و فصل تازه شکفتن ایمان در روح و جان‌های پاک و بیدار و حلول ماه شوال را تهنیت عرض نموده، استمرار خضوع و بندگی خالصانه را از درگاه خداوند سبحان مسالت دارم.

print