پروژه شمس آباد تحویل موقت شد

پروژه اداری تجاری شمس آباد واقع در محله شمس آباد که ساخت آن از سال ۹۴ آغاز شده هم اکنون در مرحله تحویل موقت قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت؛پروژه اداری تجاری  شمس آباد  یکی از پروژه های شرکت ساختمانی بانک ملت  ، در حال حاضر به مرحله تحویل موقت رسیده و به زودی افتتاح خواهد شد.

این پروژه در ۹طبقه به مساحت ۶۱۱مترمربع بنا شده که ۵طبقه آن زیر زمین و ۴طبقه روی زمین واقع شده است.

از طبقه ۱+تا ۳+این پروژه اداری که در هرطبقه یک واحد اداری وجود دارد و از طبقه ۱-تا همکف هم تجاری است که در طبقه ۱-نیز 14مغازه و در طبقه همکف 14مغازه وجود دارد.

دسترسی آسان به محل پروژه شمس آباد

از ویژگی های این پروژه می توان به دسترسی آسان به بزرگراه های امام علی و شهید همت و شهید صیادشیرازی اشاره کرد.  همچنین چشم انداز به پارک جنگلی لویزان،وجود شعبه بانک ملت ، پله برقی برای ارتباط با طبقات تجاری، جدا بودن تاسیسات بانک و مجموعه تجاری اداری نیز از ویژگی های حائز اهمیت این پروژه است.

پروژه شمس آباد از لحاظ دسترسی به وسیله نقلیه عمومی  به مترو خواجه عبدالله انصاری و مترو هروی دسترسی دارد.نزدیک ترین  ایستگاه خط بی آرتی به این مکان،  ایستگاه خیابان رسالت،به سمت استاد حسن بنا است که حمل و نقل را برای عموم مردم آسان کرده است.

مهندس مویزی مدیر پروژه شمس آباد در ارتباط با این پروژه و خصوصیت آن توضیح داد:این پروژه از خرداد 93توسط شرکت بنیان مرصوص فعالیت خود را آغاز کرد وتا آبان 94هم به فعالیت خود ادامه  داده داد.

وی در ادامه افزود: به دلیل مشکلاتی، پروژه متوقف و پس از آن  در اسفند سال 94شرکت ساختمانی بانک ملت ادامه روند پروژه را بر عهده  و اقدام به دریافت گواهی عدم خلاف این پروژه می کند و خرداد 96 هم گواهی عدم خلاف صادر و تاکنون روند تکمیل پروژه ادامه داشته است.

افتتاح پروژه از ۲۵بهمن ۹۷

مویزی در خصوص آخرین روند پروژه نیز گفت:در حال حاضر پروژه تحویل موقت شده  و تا 25بهمن تحویل نهایی خواهد شد.هنوز برق مجموعه تامین نشده و آسانسور و پله برقی پس از تامین برق پروژه آغاز به کار می کنند.

او در ادامه به کارکرد این پروژه نیزاشاره کردو گفت:4طبقه پارکینگ برای این مجموعه تعریف شده  و 50واحد پارکینگ برای اتومبیل ها در نظر گرفته شده است.دو طبقه تجاری برای این مجتمع تعبیه شده که هنوز کارکرد خاصی ندارند و در آینده تکلیف آن مشخص خواهد شد. همچنین از طبقه +1تا +3نیز به بخش اداری اختصاص دارد.شعبه بانک ملت نیز در ضلع جنوبی پروژه قرار دارد و از مرداد ماه 97 فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی درباره وضعیت اجتماعی و سطح مالی مردم این منطقه نیز توضیح داد: با توجه به نزدیکی منطقه پاسداران منطقه مرفه نشینی است و می توان از برندهای معروف در بخش تجاری استفاده کرد.

print