معارفه مدیرعامل هلدینگ بهساز مشارکت‌های ملت برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل پیشین و جدید هلدینگ بهساز مشارکت‌های ملت با حضور مسعود نصر اصفهانی، رییس هیات مدیره بانک ملت و جمعی از مدیران این هلدینگ برگزار گردید.

در این مراسم که روز سه شنبه مورخ ۱۱مرداد ماه برگزار شد، با قدردانی از دوران مدیریتی مسعود رهنما، احسن‌الله رادمهر به عنوان مدیرعامل جدید هلدینگ بهساز مشارکت‌های ملت معرفی شد.

در این مراسم دکتر نصر اصفهانی، رییس هیات مدیره بانک ملت با اشاره به اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در طول مدیریت رهنما، با اشاره به سوابق مدیریتی رادمهر، او را از مدیران بسیار موفق در شرکت‌های تابعه بانک ملت دانست و خاطرنشان کرد: آقای رادمهر با کوله‌باری از تجربه و تخصص می‌تواند در راه تحول، فسادستیزی و اجرایی شدن اهداف بانک ملت موفق باشد.

همچنین در این مراسم دکتر بهاری رییس و دکتر صمدی نائب رئیس هیات مدیره هلدینگ بهساز مشارکت‌های ملت در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های مدیرعامل پیشین؛ با تصریح بر انتخاب مدیرعامل جدید این هلدینگ با سوابق و عملکرد درخشان، نسبت به موفقیت ایشان در راستای اهداف عالی بانک ملت ابراز امیدواری کردند.

همچنین در این مراسم، احسن الله رادمهر، مدیرعامل جدید هلدینگ بهساز مشارکت‌های ملت، با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدیرعامل پیشین، مدیران و کارکنان این هلدینگ، از اعتماد و حمایت‌های دکتر خاندوزی وزیر محترم اقتصاد، دکتر دولت‌آبادی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملت قدردانی نمود.

print