مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران: بالاترین میزان ایثارگری متعلق به محدوده‌های هدف بازآفرینی شهری است

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، معاونان و کارمندان شرکت بازآفرینی شهری ایران و همچنین مهمان ویژه سردار توکلی از همرزمان شهید سلیمانی برگزار شد.

به نقل از پایگاه خبری شرکت بازآفرینی شهری ایران، در این مراسم محمد آیینی، معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم تاسی به مکتب حاج قاسم سلیمانی در مجموعه فعالیت های شرکت در حوزه بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری، ساکنان این محلات را ولی نعمتان انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار کرد: برابر آمارها و مشاهدات بیشترین میزان ایثارگری به نسبت جمعیت مربوط به ساکنان محلات  هدف بازآفرینی است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان این که مدیریت در مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی دارای پنج شاخصه از قبیل تعهد، تخصص، خستگی ناپذیری، تحول خواهی، اخلاص و خدمت خالصانه است، ابراز امیدواری کرد که مجموعه کارکنان این شرکت با توفیق الهی بتوانند خدمت خالصانه را سرلوحه کار خویش قرار داده تا بتوانیم حجم عظیم کار عقب مانده در مناطق بافت فرسوده، حاشیه ای و ناکارآمد شهری را به سرانجام برسانیم. برگزاری پویش جهادی و رویداد بزرگ ” بم سفیر نوسازی برای ایران قوی” از جمله مصادیق تحول خواهی و ابتکار در مکتب سردار سلیمانی است که با کمترین هزینه به بهترین نحو اثر‌بخشی خود را آشکار کرد.

همچنین در این مراسم سردار توکلی، از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی در جبهه های دفاع مقدس و نیز جبهه های جنگ با دشمنان تکفیری در سوریه و عراق به بیان برخی خاطرات، روحیات و منویات سردار دلها پرداخت و تاکید کرد 30 درصد شخصیت حاج قاسم سلیمانی وجهه نظامی این شهید بزرگوار بود و باقی وجهه فرهنگی و اجتماعی حاج قاسم سلیمانی بود که باید بیش از پیش مورد توجه و درس آموزی قرار بگیرد.

print