فروش فوق العاده محصولات مجتمع تجاری«معین مال»

فروش ویژه محصولات مجتمع تجاری «معین مال» که اجناس تولیدکنندگان پوشاک داخلی با قیمت های بسیار فوق العاده را درهمه ایام سال در برمی گیرد، در دوهفته پایانی هرفصل آغاز خواهدشد.

مجتمع تجاری «معین مال» یکی از مراکز تجاری شهر تهران است که در 14اسفند 94در خیابان استاد معین تهران راه اندازی شد که در 18طبقه ساخته شده است و از طبقه -1تا 2+ تجاری و از طبقه +4تا +11اداری بوده است.
طبقه -1تا +2این مجموعه به واحدهای تجاری از جمله پوشاک،هایپراستار،فودکورت،محل اختصاصی بازی کودکان و….. تعلق دارد.

کیفیت محصولات متنوع ایرانی در گرو هزینه ناچیز

یکی از مهم ترین ویژگی های این مجتمع تجاری که با گشتی ساده در طبقات آن هر فردی را مجذوب خواهد کرد، محصولات متنوع و با کیفیت در کنار قیمت های بسیار خوبی است که نظر هرببینده ای را با توجه به شرایط اقتصادی حال حاضر جامعه به خود جذب می کند.
یکی دیگر از مهم ترین امتیازات این مجتمع تجاری، حضور اکثریت تولیدکنندگان پوشاک داخلی است که با توجه به اهمیت تولیدات داخلی در نظام جمهوری اسلامی به آن پرداخته شده است.برندهای معروفی از پوشاک های ایرانی در مجتمع مستقر هستند که در سطح کشورشعب متعددی دارند و یکی از بزرگترین شعبه های این اجناس ایرانی مجتمع تجاری «معین مال» است.

 

 

پاسخ به نیاز همه طیف های سلیقه ای با قیمت های کاملا واقعی

در این مجتمع تجاری همه طیف های سنی با هر سلیقه ای می توانند اجناس مورد نظر خود را پیدا کنند و یکی از بزرگترین دلایل آن،انتخاب با دقت فروشندگان این واحدها توسط مدیریت این مجموعه بوده است و تولیدکنندگانی که پوشاک رسمی ایرانی را ارائه می دهند توانسته اند در این مرکز مستقرشوند.

پناهی مدیر عامل مجتمع تجاری «معین مال» در خصوص قیمت های اجناس موجود در این مرکز تجاری گفت:تمام تلاشمان این است که مجموعه کاملی از نیاز های هر خانواده ایرانی را در این مرکز تجاری و فرهنگی جمع آوری کنیم.از مزیت های مهم این مجموعه که اجناس برند تولید داخل در آن موجود است،قیمت های بسیار پایین اجناس است که شاید نمونه آن را در کل کشور به سختی بتوان پیداکرد،تلاش ما این بوده است که بار اجاره را از سبد تولیدکنندگان کم کرده تا این افراد بتواند با قیمت کاملا واقعی به مشتریان خدمت رسانی کند.
وی در ادامه افزود:فرهنگ کاری ما در مجتمع «معین مال» با این فضا عجین شده است و بسیار باعث خرسندی است که در این شرایط اقتصادی جامعه و قدرت خرید کم افراد، مرد خانواده به همراه همسر و فرزندان خود بتوانند از اجناس عرضه شده در این مجموعه استفاده کنند و با قیمت های واقعی اجناس ، مایحتاج خود را خریداری کنند.

پناهی در خصوص جشنواره های مختلفی که تاکنون در این مرکز تجاری برگزار شده است توضیح داد:از روز افتتاح مجموعه تاکنون 42مراسم در این مکان برگزارشده است که گروه های مختلفی برای این مراسم ها حضور داشتند،به طور مثال در زمان افتتاحیه مجتمع تجاری،شب های ماه مبارک رمضان، سال نو و ….مراسم هایی در کنار جشنواره های فروش برای آشنایی بیشتر مشتریان در این فضا برگزار می شد.آخرین جشنواره برگزار شده در این مجموعه،جشنواره لذت خرید نوروزی بود که در اردیبهشت سال97به پایان رسید.

 

 

فروش فوق العاده در دوهفته پایانی هرفصل

مدیرعامل مجتمع معین مال در خصوص جشنواره ها و برنامه های آینده این مرکزتجاری ،اذعان داشت:فعلا جشنواره ای نخواهیم داشت ولی برنامه های فروش ویژه، حراج اجناس و اهدای جوایزبرقرار است. سیاست هایی ابلاغ شده بر این اساس است که فعلا جشنی برگزار نشود.اصولا فروش محصولات «معین مال» همیشه ویژه است ولی دوهفته پایان هرفصل زمان فروش فوق العاده این مجتمع است.

یکی از مشتریان حاضر در مجتمع تجاری«معین مال» در ارتباط با قیمت محصولات ارائه شده و کیفیت اجناس موجود،گفت:به دلیل نزدیکی محل سکونت ما به این مجتمع، معمولا مایحتاج خود را چه از نظر پوشاک و چه از نظر وسایل مورد نیاز منزل به دلیل قیمت های بسیار خوب و تنوع اجناس و هم چنین موجود بودن تمامی وسایل مورد نیاز در این فضا،از مرکز تجاری «معین مال» تهیه می کنیم و امیدوارم قیمت و کیفیت اجناس این مجتمع برای همیشه در این سطح باقی بماند.

 

print