فراخوان مسابقه غزه صحنه مظلومیت و اقتدار

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، فراخوان مسابقه با موضوع “غزه صحنه مظلومیت و اقتدار” ویژه همکاران و فرزندان ایشان (7 ساله و بیشتر) بر بستر شبکه های مجازی با شرایط ذیل برگزار می گردد:

  • علاقه مندان به شرکت در مسابقه می­ توانند در زمینه های شعر و دلنوشته، داستانک، نقاشی، کاریکاتور، پوستر، مقاله، تحلیل، اسلایدرشو، نماهنگ، انیمیشن و گیف به تولید اثر بپردازند.

* ساختار مقاله شامل چکیده، مقدمه، متن، نتیجه گیری، منابع    / اثر تحلیلی  600 تا 1200 کلمه (حداقل یک صفحه/ حداکثر دو صفحه)    / داستانک حداقل 600 کلمه.

* مقاله و تحلیل با موضوع تحلیل شرایط کنونی غزه با نگاهی بر دلایل، دستاوردها، پیش بینی و بازتاب های منطقه ای و بین المللی؛  ارسال فایل با فرمت word

* آثار نقاشی و کاریکاتور در قطع A4 (افقی یا عمودی), فاصله 0.5 سانت از لبه ها، با کیفیت مناسب در ارسال اثر باشد؛ از درج نام و مشخصات خالق اثر بر روی آن جلوگیری نمایید.

* نقاشی رنگ روغن روی بوم فاقد محدودیت در سایز می باشد.

* فایل پوستر (PDF، Jpg، Png)

** آثار هنری می تواند به صورت ترکیبی و کلاژ در حوزه های شعر و دلنوشته، داستانک، نقاشی و پوستر ارائه گردد.

  • همکاران گرامی می­ توانند آثار خود را به شماره 09351507417 در پیام رسان­ های ایتا، سروش و مگابانک (بانک پلاس) با ذکر نام و نام خانوادگی، سن و عنوان شرکت ارسال نمایند.
  • علاقه مندان به شرکت در این مسابقه جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با روابط عمومی این شرکت از طریق شماره 9-88438438 (داخلی220) خانم کریمی تماس حاصل نمایند.
  • حداکثر مهلت ارسال آثار روز پنج شنبه مورخ 25 آبان ماه می ­باشد.
  • به آثار برگزیده به قید قرعه جوایز ارزشمندی اهداء خواهد شد.

 

 

print