دیدار عضو هیات مدیره بانک ملت و مدیران عامل هلدینگ بهساز مشارکتها، شرکت ساختمانی بانک ملت و شرکتهای تابعه هلدینگ

جلسه مدیریتی دکتر سید رضا موسوی عضو هیات مدیره بانک ملت و مدیران عامل شرکت های تابعه هلدینگ بهساز مشارکتهای ملت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت به نقل از روابط عمومی هلدینگ بهساز مشارکتهای ملت، سید رضا موسوی عضو هیات مدیره بانک ملت در این نشست که در محل ساختمان مرکزی بانک ملت و با حضور اردشیر آرش مدیرعامل و عضو هیات مدیره، حمید نیک بین مدیر دفتر امور شرکتها و سرمایه گذاری بانک ملت  بهمراه  مدیران عامل شرکت های تابعه این هلدینگ روز یک شنبه مورخ 29 مرداد ماه برگزار شد.

اردشیر آرش مدیرعامل و عضو هیات مدیره هلدینگ با تبریک انتصاب جناب آقای موسوی بعنوان عضو جدید هیات مدیره بانک ملت و ضمن خیر مقدم به حاضرین، گزارشی از فعالیت های این هلدینگ ارائه نمود و با اشاره به اهمیت یکپارچگی در نیل به تعالی در شرکت های هلدینگ بهساز مشارکتهای ملت ضمن تشکر از حسن نیت آقای دکتر موسوی بابت برگزاری جلسه، این جلسات را زمینه ساز ایجاد سازمانی منسجم‌تر خواند.

دکترموسوی عضو هیات مدیره بانک ملت، ضمن خیرمقدم به حاضران به تشریح برنامه های بانک درخصوص شرکتهای تابعه پرداختند ایشان تاکید داشتند رعایت دستورالعمل های حاکمیت شرکتی، قوانین و مقررات، برنامه محور بودن، انضباط مالی، عملیاتی و اداری و همینطور شایسته گزینی بجهت ارزش آفرینی در شرکتهای تابعه می بایست در دستور کار این شرکتها قرار گیرد.

ایشان در ادامه با ابراز امیدواری از روند رو به رشد شرکت‌ها در حوزه تولید، فروش و سودآوری به نقاط قوت مجموعه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مشترک شرکت‌های هلدینگ اشاره کرد. وی با بیان عملکرد مثبت و رو به رشد شرکت‌ها، تحقق این مهم را ناشی از همت تک تک مدیران و کارکنان زحمتکش مجموعه عظیم بانک و شرکتهای تابعه دانست.

در این نشست مدیران عامل شرکت های تابعه هلدینگ بهساز مشارکتهای ملت ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مجموعه های تحت مدیریت، درخصوص فعالیت شرکتها، برنامه ها و چالش های پیش رو گزارشی را ارائه نمودند.

print