دکترحسین اجاقی:درتلاشیم شرکت ساختمانی را به کلینیک ساختمانی تبدیل کنیم

تلاش ما این است شرکت ساختمانی را به یک کلینیک ساختمانی تبدیل کنیم اما با نگاه چابک سازی و هوشمند سازی در فرایند شرکت و در کنار این مسائل توجه به تربیت و رشد نیروی انسانی متعصب به این مجموعه نیز بسیار برایمان مهم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت ،دکتر حسین اجاقی  مدیر عامل شرکت ساختمانی بانک ملت درباره چشم انداز این شرکت ساختمانی  در آینده با توجه به فعالیت چشم گیر شرکت در دهه های گذشته گفت:برای بقای هرشرکتی نیاز به برنامه ای استراتژیک و نگاه توسعه یافته ایست که در آن فعالیت ها و نگاه شرکت ایجاد شود،ماهم به عنوان یک شرکت ساختمانی که چند دهه از فعالیت آن می گذرد اگر بخواهیم بر همین منوال حرکت کنیم ممکن است از گردانه رقابت و موضوع فعالیت خارج شویم.

وی به سه بخش عملیاتی شکل گیری ساختمان اشاره کردو افزود:یکی از نگاه هایی که تیم هیئت مدیره و مجموعه ما به شرکت ساختمانی دارد و انشالله در تلاش هستیم این فرهنگ و نگاه را در مجموعه شرکت و بانک راه اندازی کنیم بحث توسعه فعالیت های شرکت ساختمانی است. مادر مجموعه عملیات صنعت ساختمانی سه  فاز داریم که فاز اول آماده سازی و بسترسازی برای انجام یک پروژه است و بحث های مربوط به شناسایی فضای خوب برای یک واحد مسکونی یا یک مجموعه تجاری یا اداری، فضاهای مربوط به حوزه های ثبتی،بحث های مربوط به شهرسازی در ابتدای شروع پروژه و… را شامل می شود. فاز  دوم نیز عملیات اجرایی است که از بخش گودبرداری تا پایان پروژه است  و فاز سوم ما نیز کارهای داکیومنتیشنی است که انتقال اسناد،گرفتن پایان کار،گواهی های آسانسور،پله برقی و تجهیزات الکترونیک را شامل می شود.

 

اجاقی همچنین اضافه کرد:اگر بخش های عملیاتی ساختمان را به سه دسته تقسیم کنیم، شرکت ساختمانی در بخش دوم  و در پروژه های پیمانکاری فعالیت داشته است به این صورت که ساختمان را ساخته و تحویل می دهد.

او به افق برنامه های شرکت اشاره کردو اذعان داشت: احساس من این است که درافق آینده شرکت ما باید با تنوع بخشی به خدماتی که در این حوزه می توانیم ارائه دهیم به بقای شرکت و توسعه کمک کنیم و از همان ابتدا که بحث امکان سنجی و مطالعات بازار شکل می گیرد، خدمانی را ارائه دهیم و بحث های طراحی اولیه تا انتقال سند یک ملک  به مشتری را ساپورت کنیم.تلاش ما این است شرکت ساختمانی را به یک کلینیک ساختمانی تبدیل کنیم و فاز اول،دوم، سوم پروژه را در آن ساپورت کنیم و در خلال آن ها بحث های مربوط به مشاوره، طراحی،بحث های مربوط به نقش کشی و نقش پردازی رانیز انجام دهیم،اما با نگاه چابک سازی و هوشمند سازی در فرایند شرکت و در کنار این مسائل توجه به تربیت و رشد نیروی انسانی متعصب به این مجموعه نیز بسیار برایمان مهم است.

 

print