دریافت تاییدیه آتش نشانی مجتمع معین مال

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، یکی از الزامات اخذ پایان کار و سند های مجتمع های اداری و تجاری  اخذ تاییدیه آتش نشانی در هر پروژه می باشد. در زمان حاضر در سطح شهر تهران مجتمع های مسکونی و تجاری بسیار محدودی توانستند این تاییدیه ها را اخذ کنند.

مدیر فنی شرکت بیان کرد: در راستای این امر بعد از اینکه درخواست پایان کارانجام شد، به موازات آن جهت اخذ تاییدیه آتش نشانی اقدامات اولیه را شروع کردیم و با مشاورین و مجریان  ذی صلاح  سازمان آتش نشانی شهرداری تهران وارد مذاکره شدیم که به عنوان همکار در کنار ما قرار گرفتند.

او توضیح داد:پروسه اخذ تاییدیه آتش نشانی از مهر ماه سال 97 شروع شد. مشاوران  و مجریان ما  در طی بازدیدهای  دوره ای رهنمودها و راهنمایی هایی را برای مجتمع معین مال ارائه کردند که تیم اجرایی ما شروع به رفع اشکالاتی که مد نظر مشاورین بود کرد.

وی تصریح کرد: نهایتا بازدید اول کارشناسان سازمان در آبان 97 انجام گرفت که در ازهردو قسمت مجتمع اداری و تجاری معین مال انجام گرفت. پیشنهادات و اصلاحات  سازمان در طی بازدید جدید اعمال شد. دربازدید مجدد که در تیرماه سال 98 انجام شد، کارشناسان بازدید را  انجام دادند و اشکالات کاهش یافت.

مدیر فنی شرکت در پایان گفت: بازدید ها تقریبا هر یک ماه انجام می شد تا اینکه در مهرماه امسال توانستیم به بحث بازدید مدیریتی برسیم. بازدید مدیریتی در دو یا  سه مرحله انجام شد. اشکالات بررسی ونهایتا در 28 دی ماه 98 توانستیم تاییدیه آتش نشانی را اخذ کنیم و در مرحله صدور کار برای مجتمع معین مال هستیم.

print