حضور مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت در کنفرانس ملی راهبردهای اقتصادی مسکن

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، امین میرزایی مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت در “کنفرانس ملی راهبردهای اقتصادی مسکن، انبوه سازی و معماری پایدار” که از سوی کمیسیون عمران و فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی با همکاری وزارت راه و شهرسازی، نهادها و سندیکاهای اصلی کشور در تاریخ 22 مهرماه 1402 در محل سالن همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید، حضور به هم رسانید. محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، محمد مهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در این کنفرانس به ایراد سخنرانی پرداختند.

تبیین راهبردهای کاهش قیمت مسکن، شناسایی تکنولوژی های نوین ساخت اقتصادی مسکن، تبیین راهبردهای کنترل شاخص های قیمت ساختمان، تبیین روش های کاربردی پایداری ساختمان و کاهش هزینه های ساخت، روش های نوین تامین سرمایه پروژه های ساختمانی از جمله محورهای کلیدی این کنفرانس بود. از جمله رویدادهای این کنفرانس ملی می توان به رونمایی از “کنسرسیوم مشارکت در توسعه ملی” در راستای مشارکت حداکثری بخش خصوصی در قالب تهاتر در پروژه های انبوه سازی و ساختمانی کشور و نیز به عنوان نهضتی عظیم در عرصه تحرک حوزه ساختمان اشاره کرد.

در پایان کنفرانس ملی راهبردهای اقتصاد مسکن، انبوه‌سازی و معماری پایدار حسن تیزمغز، مشاور وزیر راه و شهرسازی بیانیه ۲۲ بندی این کنفرانس مشتمل بر همکاری جدی بانک‌های دولتی و خصوصی، جذب سرمایه داخلی و خارجی، لزوم توسعه طرح های جامع بشری و… را قرائت نمود.

print