حضور شرکت ساختمانی بانک ملت با معرفی مجتمع معین مال در نمایشگاه ایران ریتل شو 2023

شرکت ساختمانی بانک ملت در پنجمین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید، مجتمع‌های تجاری، رویکردهای نوین صنعت خرده‌فروشی و صنایع وابسته 1402 (Iran retail show2023) با معرفی مجتمع تجاری- اداری معین مال حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران از دوم لغایت پنجم دی ماه برگزار شد، شرکت ساختمانی بانک ملت با معرفی مجتمع معین مال در سالن ٣٨A, غرفه A5 حضور داشت. در مدت برپایی چهارمین نمایشگاه مدیران شرکت ساختمانی بانک ملت، نمایندگان مراکز تجاری، صاحبان برندهای مطرح، مدیران صنعت برندینگ و بهره برداری از جمله بازدید کنندگانی بودند که غرقه معین مال افتخار میزبانی آنان را داشت.

مجتمع تجاری – اداری معین مال از مراکز تجاری مدرن شهر تهران، در نزدکی میدان آزادی قرار دارد. عمده واحدهای تجاری مجتمع معین مال را پوشاک تشکیل داده‌اند. پوشاک بچگانه، مردانه، زنانه، عطر و ادکلن، عینک، موبایل، ساعت، اکسسوری و مواردی از این دست، از برندهای تجاری معتبر ایرانی کالاها و خدماتی به روز را به مشتریان عرضه می کنند. فروشگاه رفاه نیز با اختصاص شعبه ای از خود در مجتمع معین مال به ارایه خدمات می پردازد.

 

print