تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت ساختمانی بانک ملت

مراسم تودیع و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت ساختمانی بانک ملت با حضور احسن اله رادمهر مدیرعامل شرکت هلدینگ بهساز مشارکت های ملت در تاریخ 9 آبان ماه 1401 برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، حکم مدیریت عاملی دکتر امین میرزایی در این شرکت از سوی مدیرعامل شرکت هلدینگ بهساز مشارکت های ملت به وی اعطا و با اعطای لوح از حدود 5 سال خدمات و تلاش های دکتر حسین اجاقی، تجلیل و قدردانی شد.

این مراسم با حضور مدیرعامل، مشاوران مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره هلدینگ بهساز مشارکت های ملت، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران پروژه و مدیران شرکت ساختمانی بانک ملت برگزار گردید. در ابتدای امر رادمهر ضمن قدردانی از همت والای دکتر اجاقی در انجام احسن مسئولیت ها و ارائه عملکردی قابل تقدیر، ایشان را یار همراه و دوست مورد وثوق برشمرد. همچنین ابراز امیدواری نمود آنچه دکتر اجاقی تا به امروز به دوش کشیده اند، با تلاش های دکتر میرزایی استمرار یابد. پروژه های جام خلیج فارس، مدیریت سرپرستی بانک ملت استان ایلام، ساختمان سندیکای بیمه گران ایران، مجتمع شمس آباد و بهره برداری مجتمع معین مال ثمره دوران مدیریت عاملی پرافتخار ایشان است.

در ادامه مراسم، دکتر اجاقی به بیان عملکرد شرکت ساختمانی بانک ملت از سال 1397 تاکنون پرداخت. ایشان با برشمردن مشکلات و موانعی که در آغاز پیشروی شرکت قرار داشت، به عملکرد 5 ساله واحدهای مختلف به تفضیل اشاره کرد. همچنین با مروری بر پروژه ­های اخیر شرکت، از پروژه مجتمع جام خلیج فارس به عنوان شیر خفته یاد کرد. اخذ پایان­کارها، گواهی­نامه­ های استاندارد آسانسور و آتش­ نشانی و … پروسه ایست که جز با همت مضاعف، سلامت فنی و به پشتوانه پیگیری مستمر ممکن نبود. در حوزه های برنامه ریزی و منابع انسانی، می توان به جرأت عنوان کرد که شرکت ساختمانی بانک ملت، نخستین شرکت با حرکت نظامند، علمی و برنامه­ محور بوده است. تدوین خط مشیء 5 ساله با رویکرد کاهش هزینه، مدیریت ریسک در ساختارهای مدیریتی و ساخت فنی، بانک داده مستند با ایجاد آرشیو الکترونیک اسناد به عنوان الزامات اقدام مدیریتی و روبه جلو گواه بر این ادعاست. در حوزه مالی، بیمه و مالیات دریافت مفاصا­حساب مالیات و شفافیت مالی شرکت حائز اهمیت است.

دکتر اجاقی در بخش پایانی سخنان خود، از مجموعه هیئت مدیره و همکاران شرکت ساختمانی بانک ملت و همراهی صمیمانه ایشان در مدت تصدّی مدیریت خود قدردانی نمود.

پس از ایراد سخنرانی دکتر اجاقی، به ترتیب سیدمهدی مقدسی از اعضای هیئت مدیره هلدینگ بهساز مشارکت های ملت، احمد خاقانی پور، بصیر قلی­ پور و ملیحه زندی اعضای هیئت مدیره شرکت ساختمانی بانک ملت، اسماعیل صابری مشاور عالی مدیرعامل هلدینگ ضمن پاسداشت و قدردانی از زحمات مؤثر و تلاش های سازنده دکتر اجاقی، برای دکتر میرزایی مدیرعامل جدید شرکت آرزوی موفقیت نمودند.

صابری در بخشی از سخنان خود با ابراز تأثر از پایان مدیریت عاملی دکتر اجاقی، لیکن تغییر را لازمه و امری گریزناپذیر در پویایی سیستم عنوان کرد و موفقیت های نقش بسته در کارنامه عملکردی ایشان را مرهون نوآوری، پشتکار، تخصص مالی و تعهد به خدمت گزاری دانست. ایشان با خیرمقدم و تبریک تصدّی این سمت به دکتر میرزایی، بر ادامه این راه همراه با توسعه و پیشرفت تأکید کرد.

دکتر میرزایی در آغاز سخن، ضمن تشکر و خداقوت به دکتر اجاقی در به مقصود رسانیدن این مسئولیت تا به این زمان اظهار داشت: “از مجموعه بانک ملت، هلدینگ و شرکت ساختمانی بانک ملت از اعتماد در واگذاری این مسئولیت سپاسگزارم. اقدامات صورت گرفته، نشان از همت تیمی خستگی ناپذیر در بطن خود دارد. امیدوارم با همفکری و همراهی اعضای هیئت مدیره شرکت و پشتیبانی مدیران هلدینگ همین مسیر را با انرژی فزاینده و ایده های نوین پیش ببریم و ظرفیت های شرکت را در این عرصه بیش از گذشته به منصه ظهور برسانیم.” ایشان با اشاره به این­که بانک ملت، بانکی سرآمد و صنعت ساختمان برخوردار از ظرفیت های بسیار است، نسبت به تعالی زنجیره ارزش صنعت ساختمان در این شرکت، ابراز امیدواری نمود و تسهیل در این امر را با بهره­ گیری از گنجینه تجارب ارزشمند دکتر اجاقی و همکاری تیم شرکت ساختمانی بانک ملت ممکن دانست.

در بخش پایانی این مراسم، مدیرعامل هلدینگ بهساز مشارکت های ملت با بیان این نکته که دکتر اجاقی، مدیری متعهد، متخصص، اخلاق مدار و مهرورز بود و در طول دوران مدیریت عاملی، به نیروی انسانی توجه ویژه ای داشت، از امین میرزایی مدیرعامل جدید شرکت ساختمانی بانک ملت به عنوان مدیری شایسته یاد کرد که با برخورداری از سبقه عملکردی و دانش تخصصی، ادامه این مسیر را به جِد پیش خواهد برد. در انتها؛ با اعطای لوح تقدیر و هدیه به رسم یادبود از سوی ایشان از حدود 5 سال خدمات و تلاش­ های ارزنده دکتر حسین اجاقی در این شرکت، تجلیل و با اهدای حکم، مقدم دکتر امین میرزایی به سمت مدیرعامل جدید تبریک و گرامی داشته شد.

شایان ذکر است پیش از این مراسم، دکتر اجاقی در دیدار با همکاران واحدهای مختلف، ضمن قدردانی از زحمات همکاران با آرزوی موفقیت، از ایشان خداحافظی نمود. همچنین اهدای لوح تقدیر مزیّن به امضای قدردانی همکاران و اعطای هدیه ای به رسم یادبود، بدرقه راه دکتر اجاقی و آرزوی موفقیت، بخشی از حُسن اختتام این مراسم بود.

print