توجه به شعار حمایت از کالای ایرانی در دستور کار شرکت ساختمانی بانک ملت

با توجه به شعارامسال که  بحث حمایت از تولید و کالای داخلی است ،تمام تلاشمان این است که قسمت هایی از پروژه به ویژه پروژه جام خلیج فارس که حدود 30%، خرید های خارجی در آن وجود دارد را به سمت تولیدات داخلی بکشانیم که برای این کار فعالیت های شرکت آغاز شده و در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت؛دکتر حسین اجاقی مدیر عامل  این شرکت ساختمانی ؛ در پاسخ به این سوال که نوسانات حال حاضر بازار،چه تاثیری بر روند حال حاضرشرکت ساختمانی بانک ملت داشته است،توضیح داد:شرایط اقتصادی و نوسانات ارزی نه تنها روی صنعت ساختمان تاثیر گذار بوده،بلکه روی تمام ابعاد زندگی مردم نیز نمود داشته است. افزایش قیمت تا ایجاد حباب های قیمتی و تنگناهایی که برای مردم در حوزه اقتصادی ایجاد شده است، صنعت ساختمان را هم بی نصیب نگذاشته و متاسفانه افزایش چشم گیر قیمت ها در تعریف و تخصیص منابع،  همه حوزه های ساختمانی  را با مشکل مواجه کرده است و ما هم به نوعی با این مشکل دست و پنجه نرم می کنیم.

وی در ادامه افزود:ما در تامین مصالح داخلی و خارجی با یک بی ثباتی در ارتباط هستیم که برای تامین این لوازم و نیازمندی ها حتی نمی توانیم به فاکتورها و پیش فاکتورهایی که برای تامین مصالح به ما داده می شود اعتماد کوتاه مدت کنیم. به عنوان یک ایرانی و سازمانی که در جهت اعتلای کشور عزیزمان ایران فعالیت می کنیم،  باید تلاش کنیم.

او در خصوص راه کارهای شرکت ساختمانی برای مهار بی ثباتی شرایط اقتصادی حال حاضر جامعه توضیح داد: در تلاش هستیم تا فعالیت هایمان را باید به نحوی پیش ببریم که قیمت تمام شده پایین باشد و هزینه ها را در حد امکان کم کنیم. از همه مهم تر توجه به شعارامسال که  بحث حمایت از تولید و کالای داخلی است ،تمام تلاشمان این است که قسمت هایی از پروژه به ویژه پروژهجام خلیج فارسکه حدود 30% خرید های خارجی در آن وجود دارد را به سمت تولیدات داخلی بکشانیم که برای این کار فعالیت های شرکت آغاز شده و در حال انجام است.

وی اضافه کرد: انشاالله با تامین منابع از بخش های داخلی، بدون لطمه به کیفیت  آن،بتوانیم از کالاهای داخلی حمایت کنیم و در تحقق این شعار که هم مدنظر مقام معظم رهبری و مدیر عامل بانک ملت است فعالیت کنیم  و در نهایت بتوانیم بحث مربوط به ریسک تغییرات و تحولات قیمت را پوشش دهیم.

پیش فروش واحدهای تجاری

اجاقی به پیش فروش واحدهای تجاری ساختمان  برای جلوگیری از تاثیر تغییرات نوسان اشاره کردو افزود:بحث دیگری که برای جلوگیری از تغییرات نوسان به آن روی آورده ایم بازاریابی و فروش واحدهای پروژه های تمام شده است  و برنامه عملیاتی بازاریابی و فروش در حال تدوین است که تا ماه آینده تهیه می شود و با این کار مسیر راه ما برای تامین مالی انجام پروژه بعدی روشن خواهدشد.یعنی با فروش واحدهایی که مسائل عملیاتی آن ها به پایان رسیده است می توانیم به منابع مالی دست یابی داشته باشیم و از همان منابع پروژه های در دست اقدام را پیش ببریم. در این اوضاع یکی از بهترین نگاه ها این است که تلاش و فعالیت کنیم و به سمتی برویم که بتوانیم با کنترل شرایط پروژه ها را به سرانجام برسانیم

print