تداوم همدلی در روزهای سخت کرونایی/بخشش اجاره بهای کسبه مجتمع «معین مال» از سوی شرکت ساختمانی بانک ملت

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، در روزهایی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، بیشتر مشاغل با تعطیلی مواجه و یا ساعت کار آنها کاهش یافته، درآمد افراد جامعه نیز کاهش پیدا کرده و این موضوع زندگی عادی آنها رتا با مشکلاتی مواجه کرده است.
در این میان شرکت ساختمانی بانک ملت در راستای مسئولیت اجتماعی خود سعی دارد تا در حد توان، ضمن جبران خسارت وارد شده به کسبه پاساژهای تحت مالکیت این شرکت به ویژه مجمتع تجاری معین مال، به وظیفه خود نیز در شرایط فعلی کشور عمل کند.
حسین اجاقی، مدیر عامل شرکت ساختمانی بانک ملت، ضمن اعلام همراهی و پشتیبانی از کسبه مجتمع معین مال گفت: برای اینکه شرکت ساختمانی در راستای همراهی با نهاد های مردمی و همسو با سیاست های کلان و توجه ویژه به فرمان رهبری قرار گیرد، موضوع بخشش اجاره بهای کسبه، به عنوان اصلی ترین راهکار تعیین و تصمیمات مورد نیاز در هیات مدیره شرکت اتخاذ شد.
وی با توجه به شرایط پیش آمده به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: شرکت ساختمانی به عنوان مالک بیشترین واحدهای مجتمع تجاری اداری معین مال با افتخار اعلام می کند، که به دلیل تبعات حاصل از شیوع ویروس کرونا و برای ایجاد حس همدردی، همدلی و مشارکت با سایر اقشار جامعه، تصمیماتی را اتخاذ کرده که به مجموع مستاجرانی که در این مجتمع هستند، کمک شود.
مدیر عامل شرکت ساختمانی در تشریح مصوبات هیات مدیره شرکت ساختمانی بانک ملت برای یاری رسانه به کسبه مجتمع معین مال، گفت: بخشش 50 درصدی اجاره بها اسفند ماه برای کل مجموعه و بخشش 100 درصدی اجاره بها اسفند ماه برای کسب و کارهای پر خطر که بیش از سایر کسبه صدمه دیدند و همچنین بخشش 100 درصدی اجاره بها فروردین ماه برای آن دسته از کسبه معین مال که مالکیت واحد های آنها با با شرکت ساختمانی است، اولین تصمیم هیات مدیره بود.
وی در ادامه توضیح داد: همچنین هیات مدیره شرکت ساختمانی در جهت همراهی با کسبه، تخفیف کل اجاره بها اردیبهشت ماه 99 را در قالب قرض الحسنه و پرداخت آن را در 8 ماه پایانی سال99 و تمدید کلیه قراردادهای اجاره تا پایان شهریور ماه99 با همان مبلغ قرارداد گذشته و عدم اعمال افزایش اجاره بها به دلیل افت بازار و تبعات اقتصادی که ویروس کرونا، مصوب کرد.
اجاقی در پایان گفت: شرکت ساختمانی با این تصمیم حدود دو میلیارد تومان از حیث مالی متضرر خواهد شد، اما امیدواریم که بتوانیم خنده را بر لب همه خانواده ها، کسبه؛ جامعه و اقشار مختلف مردم ببینیم و دوباره روزهای خوب از راه برسند و با هم بتوانیم در مراکز خریدی مانند معین مال و دیگر مراکز خرید در تهران قدم بزنیم و سال 99 سال رونق اقتصادی برای کسبه مجتمع معین مال و کلیه کسب و کارهای اقتصادی جامعه باشد.

print