تحویل پروژه بازسازی ساختمان بیمه ما

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت ،پویا پناهی مدیر پروژه بیمه ما در خصوص وضعیت پروژه بیمه ما گفت: تحویل پروژه بازسازی ساختمان بیمه ما  شهید مطهری واقع در خیابان ولیعصر (عج) به پایان راه خود رسیده است.

وی افزود:نامه تحویل موقت به کارفرما بیش از دوهفته است که تحویل داده شده و تقریبا 99 درصد کار انجام شده است . نظافت و  تمیزکاری پروژه باقی مانده که بعد از آن کاملا آماده بهر برداری است .

مدیر پروژه بیمه ما اضافه کرد: اخیرا کارفرما تکلیف جدیدی بر عهده ما گذاشته ، که آن هم بحث نمای کار، که خارج از قرارداد ما بوده است. شرکت طبق در خواست کارفرما طراحی های مختلف برای نما ساختمان بیمه ما را از شرکت های مهم و معتبر اخذ کرده است. در صورتی که هر کدام از طرح ها را  تایید و در کمیته فنی شرکت تایید شد، با اینکه خارج از بحث قرارداد است برای شرکت بیمه ما انجام دهیم.

وی بیان کرد: بازسازی ساختمان قدیمی بیمه ما و تبدیل آن به یک ساختمان مدرن و جدید از اقدامات شرکت ساختمانی بانک ملت است که در این پروژه  با استفاده از بهترین متریال موجود در بازار برای زیرساخت ها، سیستم اعلام حریق و زیر ساخت  های  سخت افزاری استفاده شده است.در این پروژه بهترین پیمانکاران همکاری کرده اند.

print