تجلیل از برگزیدگان مسابقه غزه صحنه مظلومیت و اقتدار با حضور مدیران بانک ملت و هلدینگ بهساز مشارکتها

با حضور مدیران شرکت ساختمانی، بانک ملت و هلدینگ بهساز مشارکتها طی مراسمی از برگزیدگان مسابقه “غزه صحنه مظلومیت و اقتدار” در روز یکشنبه مورخ 12 آذر ماه در محل شرکت تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، این مراسم که با حضور جلیل قربانی مشاور مدیرعامل بانک ملت در امور ایثارگران، حمیدرضا نخعی فرمانده حوزه مقاومت بسیج، خشایار نیکزادفر معاون مالی اداری هلدینگ بهساز مشارکتها و به میزبانی امین میرزایی مدیرعامل و مرتضی ریاضی نژاد عضو هیئت مدیره شرکت ساختمانی بانک ملت برگزار گردید، از آثار برگزیده مسابقه تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای برنامه، مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت با بیان تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، موضوع غزه را بیانگر بزرگ­ترین جنایات و ظلم تاریخی دانست که در بستر زمانی بالغ بر هفت دهه بر ملت فلسطین تحمیل گردیده است و با شعله ورشدن جنگ اخیر، به صورت نمایان تری موجی از عدالت خواهی و ظلم ستیزی در جهان و کشورهای اسلامی و ایران عزیز به پا خواست. امین میرزایی در ادامه افزود: برگزاری این مسابقه که با هدف پاسداشت مقاومت و حمایت از آرمان ملت فلسطین، همبستگی با مردم و کودکان مظلوم غزه و محکومیت جنایات وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی صورت پذیرفت، قدمی کوچک است که ایده آن به صورت خودجوش و متاثر از دغدغه مندی همکاران شرکت ساختمانی به عنوان عضوی کوچک از مجموعه فخیم بانک ملت شکل گرفت و با همراهی قابل تقدیر مدیران ارشد بانک در بازنشر این فراخوان، به صورتی باشکوه به اجرا درآمد و به دریافت تعداد کثیری از آثار بدیع منتج شد. ایشان در پایان، بر برپایی جشن نصرت ملت فلسطین در آینده ای نزدیک اظهار امیدواری کرد.

در ادامه مراسم، فرمانده حوزه مقاومت بسیج بانک ملت ضمن تسلیت شهادت دخت نبی مکرم اسلام، از درایت و حمایت مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت و اهتمام دست اندرکاران برگزاری این مسابقه در رقم خوردن این رویداد بزرگ و حائز اهمیت در سطح بانک ملت قدردانی نمود و آن را الگویی برجسته و قابل اتکا از سوی یک بنگاه با فعالیت خاص اقتصادی و با رویکرد ساختمانی برشمرد. حمیدرضا نخعی از اتفاقات غزه به عنوان بزرگ ترین واقعه جهان اسلام یاد کرد که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، تحرکات جهانی و پیروزی­های مکرر حادث شده مقدمه ظهور حضرت بقیه الله (عج) خواهد بود؛ و افزود: مقاومت و صبوری ملت فلسطین و هجمه ای از حملات که علیه کودکان، زنان و مردان غزه از این سرزمین در رسانه ها مخابره می شود، در عین سکوت مجامع بین الملل به خیزش وجدان های بیدار بشری در تمامی کشورها منجر شده است. در پایان کلام، ایشان از خداوند منان پیروزی مردم مظلوم فلسطین را در سایه ظهور حضرت ولیعصر مسألت نمود.

در انتهای مراسم، از برگزیده شدگان مسابقه “غزه صحنه مظلومیت و اقتدار” با تقدیم هدایا و لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است این مسابقه همزمان با پایداری ملت بزرگ فلسطین از سوی شرکت ساختمانی بانک ملت با مشارکت فعال همکاران مجموعه بانک ملت و فرزندان ایشان از تاریخ 08/08/1402 لغایت 25/08/1402 برگزار گردید. به دنبال انجام فراخوان بیش از 100 اثر دریافت شد که 57/15 % آثار به گروه سنی 12-6 سال، 20 % آثار به گروه سنی 20-13 سال، و 22/85 % آثار به 21 ساله و بیشتر تعلق داشت. طی مراسمی به 18 نفر از برگزیدگان به قید قرعه در سه سطح عالی، خوب و متوسط و در رسته های نوشتاری، تصویری، تحلیلی و روایی هدایایی تقدیم گردید.

print