تاکید بر تسریع ساخت مسکن در شهر جدید هشتگرد

در بازدید مدیرکل دفتر توسعه مسکن از پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی در شهر جدید هشتگرد بر تسریع ساخت مسکن در این شهر تاکید شد.
پایگاه خبری بانک مسکن

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید مهدی میرجوادی، مدیرکل دفتر توسعه مسکن با حضور در شهر جدید هشتگرد از این شهر بازدید و درملاقات مردمی درباره مشکلات متقاضیان گفت و گو کرد.

در این سفر یک روزه جریان آماده‌سازی نهایی پروژه‌های نهضت ملی مسکن و مسکن مهر از سوی مدیرکل توسعه مسکن بررسی و پیگیری لازم برای رفع هرچه سریع تر مشکلات انجام شد.

وی در ملاقات مردمی چند مشکل مطرح را به جد پیگیری کرد و در بازدید از پروژه‌های بازدید شده با پیمانکاران صحبت و بر تسریع در آماده سازی تاکید کرد.

میرجوادی همچنین در این بازدید یکی از اقدامات مهم وزارت راه و شهرسازی را ساخت مسکن برای دهک‌های پایین جامعه و اقشار کم درآمد خواند که باید از ظرفیت‌های قانونی جهش تولید مسکن ملی بهره کافی را برد و با همکاری مجموعه شرکت عمران شهرجدید مهستان باید به نهضت ملی مسکن این شهر سرعت بخشید.

وی بر تسریع تامین زمین و همچنین روند اجرای پروژه‌ها طبق زمانبندی تاکید کرد و خواستار تلاش برای اجرای طرح‌ و پیشرفت پروژه‌ نهضت ملی مسکن شد.

print