تأکید بر پیگیری الحاق اراضی و شهرک سازی با هدف افزایش طرح نهضت ملی شهر جدید پرند

رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید از پروژه های عمرانی شهر جدید پرند بازدید و بر پیگیری الحاق اراضی و شهرک سازی با هدف افزایش طرح نهضت ملی شهر جدید پرند تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،سعید غفوری رئیس هیئت مدیره وسرپرست شرکت عمران شهرهای جدید به همراه اعضای هیأت مدیره و معاونین فنی و مهندسی ، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت عمران شهر جدید پرند از پروژه های عمرانی این شهر جدید از جمله پروژه‌های درحال ساخت طرح نهضت ملی مسکن و پروژه های مشارکتی فاز ۶ و همچنین بوستان خرم در جنوب فاز ۶ بازدید کرد.
غفوری همچنین در بازدید از پروژه های مشارکتی نیایش و مرکز محله آفتاب ، با اشاره به مقبره شهدای گمنام در این محله بر بازطراحی فضای سبز و مجموعه فرهنگی با محوریت فرهنگ شهادت و مقاومت نیز تاکید کرد.
رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه در بازدید از پروژه ۱۴۵ هکتاری ورودی پرند بر بازنگری و اصلاح نقشه‌های معماری این سایت تاکید کرده و گفت: با توجه به افزایش جمعیت شهر جدید پرند خدمات روبنایی و احداث مراکز آموزشی و فرهنگی و کتابخانه در شهر باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.
غفوری در پایان از پیگیری الحاق اراضی و شهرک سازی در شهر جدید پرند برای افزایش احداث طرح نهضت ملی مسکن با توجه به میزان متقاضیان و بهره برداری از بوستان خرم تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: خدمات روبنایی و زیربنایی پروژه های ١٣٠هکتاری و جنوب فاز ٣ نیز به جدیت پیگیری و در دستور کار قرار گیرد.

print