مراسم تهنیت عید سعید غدیر و آیین نکوداشت سالروز تاسیس شرکت ساختمانی بانک ملت

به گزارش روابط عمومی شرکت بانک ملت، محفل صمیمی تهنیت عید سعید غدیر خم و گرامیداشت سالروز تاسیس شرکت روز شنبه مورخ 1402/04/17 در محل شرکت برگزار گردید.

این مراسم با حضور امین میرزایی مدیرعامل، مرتضی ریاضی نژاد عضو موظف هیئت مدیره و معاون فنی اجرایی، در جمع معاونین، مدیران و همکاران متعهد و متخصص شرکت مستقر در ساختمان مرکزی برگزار گردید. در ابتدای این برنامه، دکتر میرزایی ضمن بیان شادباش عید سعید غدیر این روز را اکمل دین، تتمیم نعمت، اعلان ولایت امیرالمومنان علی علیه السلام و بزرگ ترین عید مسلمین برشمرد. در ادامه؛ در آیین نکوداشت سالروز تاسیس شرکت، سی و پنجمین اُمین سال فعالیت ثمربخش و درخشان شرکت را گرامی داشته و با اشاره به پروژه های خاتمه یافته در یک سال اخیر شامل ساختمان سندیکای بیمه گران، ساختمان سرپرستی شعب بانک ملت استان ایلام، و نیز پروژه های در حال انجام نظیر مجتمع جام خلیج فارس، طی آن از خدمات ارزنده، صادقانه و مسئولیت پذیری قدردانی نمود. همچنین، به پاس ارج نهادن از زحمات کادر فنی در تحویل پروژه ساختمان سرپرستی شعب بانک ملت استان ایلام، از پویا پناهی مدیر این پروژه تقدیر شد.

شایان ذکر است شرکت ساختمانی بانک ملت در تاریخ 1367/04/02 به صورت سهامی خاص تاسیس شده و در این تاریخ در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است.

print