برگزاری شورای هماهنگی مدیران حقوقی وزارت راه و شهرسازی/ ضرورت بازنویسی متون قراردادها در مجموعه شهرهای جدید

شورای هماهنگی حقوقی مدیران وزارت راه و شهرسازی با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید و مدیرکل حقوقی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید شورای هماهنگی مدیران حقوقی وزارت راه و شهرسازی به میزبانی شرکت عمران شهرهای جدید با حضور علیرضا جعفری معاون وزیر و سجاد جلالی مدیرکل حقوقی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.
جعفری در این جلسه بخش حقوقی در هر شرکت و سازمان را مهمترین حوزه فعالیتی آن مجموعه اعلام کرد و گفت: بدون شک بخش حقوقی است که با چارچوب تعیین کرده می تواند هر مجموعه و مسئولین آن را از مواجهه با مشکلات قضایی و دردسرساز باز بدارد که خود مسئولیت بسیار بزرگ و مهمی به شمار می رود.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه اهمیت کار حقوقی از منظر ریل گذاری برای تحقق اهداف هر سازمان را بسیار بالا دانست و افزود: صیانت از مدیریت، عدالت و بخش بیت المال و حق الناس از دیگر مسئولیت های بسیار مهم و قابل توجه این حوزه است که جایگاه بخش حقوقی را بسیار حساس می کند.
مدیرکل حقوقی وزارت راه و شهرسازی نیز در این جلسه اصلاح و بازنویسی متن قراردادهای مجموعه شهرهای جدید را از ضروریات اقدامات شرکت عمران شهرهای جدید دانست و گفت: در این راستا ساختار و تشکیلات املاک و حقوقی در این مجموعه باید هرچه سریعتر تقویت شود.
جلالی همچنین در ادامه ضمن بررسی مشکلات حقوقی موجود در سطح وزارتخانه و شرکت های تابعه در گفتگو با مدیران و نمایندگان حقوقی شرکت های حاضر درجلسه؛ تأکید کرد که هیچ قراردادی نباید بدون درنظرگرفتن پاراف حقوقی گردآوری و امضا شود.

print