برگزاری دوره آموزشی “مدیریت تعارض” با مشارکت فعال مدیران ارشد سازمان

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، کارگاه آموزشی “مدیرت تعارض” و در جمع مدیران ارشد شرکت در تاریخ 25 خرداد ماه 1402 برگزار گردید. تعارض وضعیتی اجتماعی است که در آن دو یا چند نفر درباره موضوع های اساسی مربوط به سازمان یا با هم توافق ندارند یا نسبت به یکدیگر، قدری تقابل نشان می دهند. مدیران سازمان با فراگیری مهارت های استفاده صحیح و موثر در موقعیت تعارض می توانند به بهبود عملکرد و ارتقای سطح سلامتی سازمان، بروز خلاقیت در افکار، نوآوری و تحول سازنده و نیز موفقیت در نیل به اهداف سازمانی خویش نائل آیند.

از اهداف این دوره که در قالب کارگاه یک روزه و در محل شرکت ساختمانی بانک ملت تشکیل شد می توان به :

  • کاربست رویکردهای کارآمدی مانند: ایجاد رابطه برد-برد، بحث سازنده و تمرکز بر یافتن راه‌حل،
  • شناسایی ریشه ها و عوامل زمینه ای بروز تعارض
  • فرایند مذاکره در موقعیت تعارض
  • آشنایی با مدل حاکم بر مذاکره
  • و اجرای شبیه ساز مدیریت تغییر و سبک تفکر در حالت تعارض اشاره کرد.

print