برپایی جلسه دیدار عمومی مدیرعامل با معاونین، مدیران و همکاران شرکت ساختمانی بانک ملت

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، جلسه دیدار عمومی امین میرزایی مدیرعامل این شرکت با معاونین، مدیران و کارکنان واحدهای مختلف روز سه شنبه 21 آذرماه برگزار گردید. در این جلسه، دکتر میرزایی ضمن قدردانی از تلاش ها و عملکرد همکاران، این جلسه را مجالی برای بیان رزومه یکساله شرکت با تکیه بر فعالیت های شاخص از ابتدای آذرماه سال گذشته تا ماه متناظر در سال 1402 خواندند. ایشان ضمن اشاره به خلاصه عملکرد و اهم فعالیت های شرکت به تفکیک واحدها، از اهتمام و جدیت، همفکری، نوآوری در خلق فراورده و احساس مسئولیت تمامی همکاران در حوزه های معاونت مالی اداری و پشتیبانی، معاونت فنی و اجرایی، واحد حقوقی، معاونت برنامه ریزی و توسعه اقتصادی، حراست و نگهبانی، واحد فناوری اطلاعات، و  واحد روابط  عمومی قدردانی نمود و عملکرد تمامی واحدها را پشتیبان استمرار فعالیت اجرایی و متضمن پیشبرد اهداف عالی شرکت دانست.

در ادامه، دکتر میرزایی این جلسه عمومی را که با حضور اکثریت همکاران شرکت ساختمانی بانک ملت تشکیل گردید، فرصتی مغتنم در اطلاع همکاران از فعالیت های شاخص دیگر واحدها و دستاوردهای ارزشمند یکساله شرکت عنوان کرد. ایشان افزود: بسیار خرسندم که علیرغم چالش ها و محدودیت ها در دوره زمانی یکساله، با تیمی مستعد، متخصص و متعهد در محیطی توام با حس اعتماد و احترام، و فضایی آرام و مطمئن همراه بودم که با دغدغه مندی در شکل گیری ایده های تازه و ادامه مستمر تا حصول نتیجه سرسختانه پیش می رفتند. همراهی و حمایت های کارکنان در جهت شایسته سالاری در ارتقای شغلی همکاران و استفاده از ظرفیت های داخلی شرکت، خصلتی بلانظیر و قابل تحسین است که نشان از سلامت اخلاق کاری و عملکرد حرفه ای همکاران و نیز همبستگی یکایک عناصر سازمان دارد.

در پایان، مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت ضمن اظهار امیدواری از عزم جدی در ادامه فعالیت ها در آینده، توفیقات روزافزون شرکت را از درگاه خداوند منان مسألت نمود.

print