امضای قرارداد پروژه هتل یادگار مشهد بین شرکت ساختمانی بانک ملت و اداره کل مهندسی ساختمان

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، قرارداد پروژه احداث هتل در زمین یادگار مشهد بین شرکت ساختمانی بانک ملت و بانک ملت به نمایندگی اداره کل مهندسی ساختمان امضا شد.

مرتضی ریاضی نژاد سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت، انعقاد این قرارداد را گام نوید بخش مهمی در راستای شکوفایی شرکت خواند که به پشتوانه کارنامه درخشان شرکت در کارامدی طرح، کیفیت اجرا و تطابق سلایق بازار هدف است که در پروژه های اجرایی متعدد شرکت نمود عینی یافته تا با توکل به پروردگار از شرکت ساختمانی بانک ملت نامی پرآوازه و ماندگار در عرصه عمران این مرز و بوم برای همیشه به یادگار بماند.

محل اجرای پروژه هتل یادگار مشهد، در منطقه رینگ دور حرم مطهر رضوی واقع گردیده است. زمین پروژه به مساحت 2580 مترمربع، واقع در 300 متری حرم در محله چهارباغ از منطقه ثامن می باشد. منطقه ثامن از مناطق قدیمی و هویتی شهر مشهد است که 80 درصد بافت تاریخی مشهد در این منطقه قرار دارد و فلسفه وجودی شکل گیری این منطقه، بارگاه منور رضوی است.

شایان ذکر است شرکت ساختمانی بانک ملت در تاریخ 02/04/1367 به صورت سهامی خاص تاسیس شده و پروژه هایی همچون مجتمع جام خلیج فارس، برج جام شریعتی، مجتمع معین مال، ساختمان ادارات مرکزی بانک ملت، ساختمان سندیکای بیمه گران ایران، ساختمان سرپرستی شعب بانک ملت استان ایلام، برج باغ دریان نو، مجتمع الهیه، پروژه 50 واحدی نگین ولیعصر، مجتمع اقامتی آموزشی و تفریحی بانک ملت، و … تنها شماری از پروژه های متعددی است که توسط شرکت ساختمانی بانک ملت اجرا شده است.

print