افتتاح و واگذاری ۶۲۲ واحد نهضت ملی در شهر جدید مهرگان با حضور وزیر راه و شهرسازی

مراسم افتتاح و واگذاری ۶۲۲ واحد از پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر جدید مهرگان با حضور وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید امروز ۲۱ بهمن ماه مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، سعید غفوری رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید و هیئت همراه از پروژه های نهضت ملی مسکن شهر جدید بازدید کرده و تعداد۶۲۲ از واحدهای آماده تحویل را به متقاضیان واگذار کردند.

وزیر راه و شهرسازی در این بازدید میزان پیشرفت پروژه‌ها را مطلوب توصیف کرد و با ابراز رضایتمندی نسبت به مدیریت قیمت تمامشده آن گفت: امیدواریم در ابتدای نیمه دوم سال آینده واحدهای مسکونی تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار واحد در طرح نهضت ملی مسکن شهر جدید مهرگان تعریف شده‌است، افزود: امیدواریم افزایشتسهیلات خرید مسکن به ۵۵۰ میلیون تومان از سوی بانک مسکن انجام شود تا بسیاری از پروژه‌ها زودتر تقدیم مردم شود.

رئیس هیئت مدیره و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه ضمن بازدید از سطح شهر و پروژه های در حال احداث، کمبودهایخدماتی و پتانسیل های توسعه آتی شهر را مورد توجه قرار داده و طی جلسه ای با مدیران مربوطه آخرین وضعیت حوزه های شهرسازی،مدیریتی و فنی را مورد بررسی قرار داد.

print