اخذ تضامین محکم از پیمانکاران نهضت ملی مسکن

در جلسه‌ای که به ریاست مدیرکل راه و شهرسازی و با حضور معاون مسکن و ساختمان، روسای ادارات معاونت مسکن و پیمانکاران رتبه اول فراخوان ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن ماهدشت و نظرآباد برگزار شد، بر تسریع فرآیند ساخت واحدهای ویلایی این پروژه‌ها تاکید و مسائل پیش رو به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، این جلسه به ریاست رضا خالقی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز و با حضور یونس سیفی معاون مسکن و ساختمان، روسای ادارات معاونت مسکن و پیمانکاران رتبه اول منتخب در فراخوان ساخت واحدهای ویلایی ماهدشت و نظرآباد روز دوشنبه ۲۶ تیر ماه در محل سالن جلسات مدیرکل برگزار شد.

در این نشست نحوه احتساب قیمت ساخت واحدها و کلیه ملاحظات تخصصی و فنی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه مدیرکل راه و شهرسازی البرز پس از استماع نحوه محاسبه هزینه برآورد شده جهت ساخت واحدهای مورد نظر طرح نهضت ملی، بر سرعت بخشی در فرآیند ساخت واحدها تاکید کرد.

در این جلسه همچنین در خصوص مواردی چون تضامین بانکی پیمانکاران جهت ساخت، نحوه تملک واحدها پس از مشارکت بخش خصوصی و پیمانکاران، نحوه مشارکت ۳۰ درصدی بخش خصوصی در ساخت پروژه‌ها منطبق بر قراردادهای ابلاغی وزارت راه و شهرسازی در ساخت پروژه نهضت ملی استان و پیشنهادات تخصصی جهت ارتقای اجرای طرح مهم و اولویت دار احداث واحدهای ویلایی نهضت ملی مسکن در استان بحث و بررسی شد.

print