اتمام گود برداری پروژه سرپرستی بانک ملت در استان ایلام

  به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، امیرحسین عزیزیان معاون اقتصادی و برنامه ریزی شرکت ساختمانی بانک ملت در بازدید یک روزه ای که از پروژه ایلام داشت، گفت:  پروژه سرپرستی بانک ملت در استان ایلام در حال گود برداری است. در زمان حضور ما در شهرستان ایلام60 تا 70 درصد گود برداری از پروژه انجام شده و اینک به پایان رسیده است. در بازدید یک روزه که به همراه دکتر اجاقی مدیر عامل شرکت ساختمانی بانک ملت، داشتیم  بحث مجوزها و حصار کشی انجام شده است.

عزیزیان خاطر نشان کرد:.این پروژه از پایه است یعنی تمام مراحل از گود برداری تا فندانسیون تا پایان کار زیر نظر شرکت ساختمانی است. مدیر این پروژه با همکاری چند نفر از اعضا شرکت و چند نفر پیمانکار هستند.پروژه ها در وضعیت خوبی قرار دارند و کار هر دو پروژه  تقریباّ بسته شده است .

وی بیان کرد: با مدیر عامل و معاون فنی شرکت، از کارگاه ها، پیمانکاران و کارگران بازدید و از مشکلات آنها  سوال کردیم.

معاون اقتصادی و برنامه ریزی شرکت تصریح کرد: دکتر اجاقی و مدیر پروژه پیگیر تاییدیه های لازم از اداره کل ساختمان هم داخل تهران هم در استان ایلام هستند .تمایل ما بر این است که بیشتر پروژه های کوتاه مدت را در دست داشته باشیم.

وی در پایان گفت: شرکت در 4 سال گذشته تمرکز خود را بر روی 5 پروژه بزرگ گذاشته بود. که این پروژه ها یا از طرف بانک  محول شده بود و یا اینکه خود شرکت ساختمانی پذیرفته بود. پروژه جام خلیج فارس تنها پروژه باقی مانده است . استراتژی شرکت بر آن است که به دنبال پروژه های بزرگ تجاری و اداری نباشیم.

print