آغاز ثبت نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید

عضو هیأت مدیره و راهبر اداری و مالی شرکت عمران شهرهای جدید از آغاز ثبت نام آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید مختار محمدی عضو هیأت مدیره وراهبر اداری و مالی این شرکت در خصوص جزییات برگزاری آزمون استخدامی شرکت عمران شهرهای جدید در سال ١۴٠٣ خبر داد: اولین مجوز استخدامی در شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، در سال 1394 برای تعداد 25 نفر اخذ گردید که نهایتا 5 نفردر رشته شغلی کارشناس راه، ساختمان و شهرسازی جذب و استخدام شدند.
به گفته وی دومین مجوز در سال 1401 به تعداد 350 نفر توسط سازمان اداری و استخدامی صادر و مجوز تامین اعتبار 101 نفر از طریق سازمان برنامه بودجه کشور نیز صادر گردید که از این تعداد 15نفر به سهمیه نخبگان اختصاص یافته است و تلاش می شود مانده مجوز تمدید و اعتبار لازم نیز تأمین شده تا نیروهای شایسته در فضای رقابتی جهت انتصاب در پست های سازمانی جذب شوند.
محمدی در این خصوص افزود: این مجوز برای استخدام در رشته های شغلی کارشناس برنامه ریزی شهرهای جدید، کارشناس فنی و اجرایی شهرهای جدید، کارشناس املاک شهرهای جدید، کارشناس شبکه، حسابدار،کارشناس تحلیل و تولید نرم افزار، کارشناس حقوقی، کارشناس برنامه و بودجه اختصاص یافته و دفترچه برگزاری آزمون از مورخ19/01/1403 در پایگاه اطلاع رسانی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس(https://hrtc.ir) بارگزاری شده است. داوطلبان می توانند تا روز سه شنبه مورخ 28 فروردین ماه برای شرکت در آزمون ثبت نام کنند.
عضو هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در پایان خاطرنشان کرد:آزمون مدنظر توسط مرکز جهاد دانشگاهی برای داوطلبان پس از ثبت نام،در تاریخ 11/03/1403 برگزار خواهد شد.

جدول مربوط به رشته های شغلی و سهمیه شهرها به تفکیک در پیوست زیر قابل مشاهده است.

print