مجتمع اداری _ تجاری جام خلیج فارس

پروژه مجتمع جام خلیج فارس در زمینی به مساحت تقریبی 14،000 متر مربع با زیربنای 121،500 مترمربع در منطقه لتمان کن واقع در منطقه 22 و در ضلع شمال شرقی دریاچه چیتگر تهران در حال احداث است.

این پروژه مشتمل بر 2 پلاک ثبتی به موازات است که پروانه شمالی مشتمل بر نصف پل به بالا (بلوک 1 الی 4 و نصف 5) با مساحت 10،233 مترمربع و پروانه جنوبی شامل نصف پل به پایین با مساحت 3،781 مترمربع می شود. بلوک شمالی پروژه شامل 21 طبقه اداری با زیربنای خالص 20،462/7 مترمربع و تعداد 138 واحد اداری، 4 طبقه تجاری با زیربنای خالص 18،041 مترمربع و تعداد 220 باب مغازه تجاری است. همچنین 6 طبقه پارکینگ دارای ظرفیت پارک تعداد 1،517 خودرو ( از بلوک 1 الی 4 ظرفیت تعداد 1،265 پارک و بلوک 6 تا 7 ظرفیت تعداد 252 پارک خودرو) است.

طبقات 2- ، 1- ، همکف و 1+ در بلوک‌های شمالی و جنوبی به کاربری تجاری اختصاص یافته است. بلوک شمالی شامل 171 واحد تجاری متنوع از نظر متراژ (… تا … مترمربع) بوده و بلوک جنوبی از 46 واحد تجاری با حداقل متراژ ….. و حداکثر …. متر مربع بهره‌مند است.

طبقات 2+ تا 21+ به کاربری اداری اختصاص یافته است. 138 واحد اداری در متراژهای متنوع 120 الی 314 متر مربع، با چشم اندازی شگفت انگیز، معماری کم نظیر و مجهز به امکانات لازم جهت فعالیت‌های اقتصادی، تمامی شرایط لازم برای انجام امور مربوطه را در اختیار سرمایه گذاران و خریدران محترم برج تجاری اداری جام خلیج فارس قرار می‌دهد.

قرارگیری یک رستوران پانوراما در طبقه 22+ برج اداری با زیربنای بیش از 1،500 مترمربع که به وسیله آسانسور جداگانه امکان دسترسی به آن در طول روز و شب میسر خواهد بود، با قابلیت دید مستقیم به دریاچه بزرگ تهران و جنگل های چیتگر از جمله مزیت های این پروژه خواهد بود. همچنین دو واحد با متراژهای 110 و 283 متر مربع در طبقات اول به کاربری رستوران و کافی شاپ اختصاص یافته است تا در کنار سایر اصناف و با حضور برندهای برتر، تمامی مقدمات و ملزومات جهت ارائه بهترین خدمات به مراجعه کنندگان فراهم آید.

مزیت های نسبی:

– موقعیت مکانی ایده آل

– مجاورت‎ها و جاذبه های کم‎نظیر

– دسترسی آسان آینده‎ای درخشان

– سرمایه ‎گذاری امن و زود بازده

– طرحی مدرن و نمایی زیبا تنوع اصناف

مشخصات مجتمع جام خلیج فارس:

با توجه به توسعه روزافزون ساخت پروژه های مختلف اداری، تجاری و مسکونی به خصوص در کلان شهر تهران، افزون بر مکان یابی کارشناسانه، آن دسته از پروژه هایی موفق خواهند بود که به صورت چند منظوره و با کاربری های مختلف به بهره برداری برسند.

* فضای پلازای شهری،

* سیستم جامع هوشمند ساختمان،

* هلی پد، کلایمر تلسکوپی،

* نمای خارجی از جنس نمای شیشه ای کرتین وال به روش های یونیتایز و استیک با ورق های HPL به همراه سرامیک پرسلانی FULL BODY و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک،

* اسکلت فلزی پیچ و مهره ای و سقف METAL DECK،

* سیستم های دیتا جهت پارکینگ و ساختمان تجاری

از مشخصه هایی است که پروژه مجنمع جام خلیج فارس را سرآمد کرده و با پیش بینی تعداد پارکینگ کافی و در برداشتن تؤامان کاربری های اداری، تجاری و تفریحی (رستوران و کافی شاپ) آینده درخشان خود را تضمین کرده است.

نماسازی ویژه:

نمای پروژه جام خلیج فارس به صورت نمای شیشه ای کرتین وال متشکل از دو روش یونیتایز و استیک می باشد. قسمت اعظم نماي پروژه را یونیت های شیشه ای كرتين وال یونیتایز تشكيل داده است كه در داخل كارخانه ساخته و با كمك لنگرهايي (anchors) در محل پروژه نصب می شوند. کاهش زمان نصب به میزان یک سوم سیستم استیک و كيفيت بالا ناشی از حداقل ميزان ميزان تلورانس ساخت در يك محيط كنترل شده از مشخصه هاي بارز اين نوع سيستم به شمار مي رود. از مهمترین خصوصیات سیستم یونیتایز تامین مقاومت در برابر نفوذ هوا، آب، بارهای استاتیکی و دینامیکی، و آکوستیک بوده که منجر به اخذ گواهینامه FTI از دانشگاه استانبول درخصوص تست های مورد اشاره شده است.

علاوه بر كرتين وال يونيتايز، روش استيك نيز اجراي ورودي مجموعه و قسمت استوانه مركزي در طبقات 28 تا 30 با مساحت تقريبي 1120 متر از پهنه ها را شامل می شود. در كنار پنل هاي فلت طراحي شده در نماي برج، ساخت و نصب پنل هاي L و Z نماي يونيتايز در مجموع متراژ 16000 متر مربع، براي اولين بار در ايران درحال انجام است. نمای کرتین وال پروژه جام خلیج فارس اولین نمای کرتین وال اجرا شده در کشور با پروفیل تولید کارخانجات داخلی بوده که از این حیث منحصر به فرد و طلایه دار نماسازی کرتین وال با قطعات داخلی می باشد.

نورپردازی نما:

جذابیت بصری و جلب مخاطبین، برندینگ و خلق روح مکان، ایجاد تشخص معماری از طریق تاکید بر خطوط افقی، عمودی و المان های نما با عناصر نوین نورپردازی متشکل از نورهای نقطه ای و دینامیکی است.

رستوران پانومارا و فودکورت:

امروزه یکی از بخش‌های لاینفک مجموعه‌های بزرگ، مراکز مکث میان مدت با قابلیت سرو انواع نـوشیدنی‌ها و غذاهای ســبک می‌باشد. در مجتمع جام خلیج فارس با عنایت به این مهم، در طبقه دوم فضایی منقسم به سالن سرپوشیده و باغ سالن، جهت خدمت‌رسانی به مراجعین، میهمانان و شاغلین تدارک دیده شده است. این بخش علاوه بر سرویس‌دهی درون مجموعه‌ای و افزایش زمان مکث، به عنوان یکی از عناصر جاذب، به افزایش تعداد مراجعین و دفعات تعداد مراجعه منجر خواهد شد.

رستوران با دید 360 درجه، مجلل و مدرن با مساحت 1509/6 متر مربع و استقرار در بالاترین طبقه برج جام خلیج فارس بهترین لحظات را برای مراجعین رقم خواهد زد تا ضمن آرامش و بهره مندی از غذاهای متنوع ایرانی و فرنگی، از چشم انداز بی نظیر و فرح بخش آن به رویایی دور از دسترس، دست یابند. 585 متر مربع از طبقه 23+ پروژه نیز به عنوان آشپزخانه و جدا از محیط رستوران و مابقی فضای این طبقه به تأسیسات و مسائل فنی برج اختصاص خواهد یافت.

ویژگی‌های منحصر بفرد مجتمع به همراه قرارگیری رستورانی مجلل و مدرن در بالاترین طبقه برج، سبب خواهد شد تا مجتمع تجاری، اداری جام خلیج فارس بالاتر از سایر مجتمع‌های مشابه سر به آسمان کلان شهر تهران بساید و مکانی امن و دلپذیر برای تفریح و تجارت باشد.

پارکینگ

بهره‌مندی از 1517 واحد پارکینگ و تجهیز آن به مدرنترین امکانات جهت کنترل، مدیریت و نظارت از جمله امتیازاتی است که کمتر پروژه‌ای آن را دارا می‌باشد. بلوک شمالی پروژه دارای 1265 واحد پارکینگ در طبقات 8- الی 3- و بلوک جنوبی دارای 252 واحد پارکینگ در طبقات 6- الی 3- می‌باشد.

– قابلیت تعریف پارکینگ‌های vip برای مدیران و میهمانان ویژه

–  شمارش لحظه‌ای اتومبیل‌های پارک شده در پروژه

– مدیریت و کنترل ترددهای بی مورد و سرگردانی مراجعین

– کنترل ورود و خروج خودروها

– قابلیت گزارش‌گیری دقیق جهت مدیریت کارآمدتر

print

اخبار مرتبط با پروژه

1402-08-01

بازدید مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت ساختمانی بانک ملت از مجتمع جام خلیج فارس

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، امین میرزایی مدیرعامل و نائب رئیس هیات […]
1401-04-28

مجتمع جام خلیج فارس تجسم اعلای نوآوری و فن آوری است

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، در گفتگو با مدیر پروژه مجتمع جام […]
1401-04-14

تاکید مدیرعامل بر رعایت تمامی اصول فنی اجرای پروژه

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، دکتر اجاقی مدیرعامل این شرکت از پروژه […]
1399-09-29

بازدید مدیر عامل شرکت ساختمانی از دفتر بهره برداری و فروش پروژه جام خلیج فارس(لتمال)

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، مدیر عامل شرکت ساختمانی بانک ملت دکتر […]
1399-07-12

بازدید کارشناسان شرکت ساختمانی از کارخانه آذر فنون تبریز

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، کارشناسان  شرکت ساختمانی بانک ملت  از کارخانه آذرفنون […]
1397-08-30

از اتمام پروژه شمس آباد تا شروع نماسازی پروژه «جام خلیج فارس»

مهندس جمالی فروز:طی چند  ماه آینده پروژه شمس آباد به پایان رسیده و تحویل کارفرما […]
1397-07-13

بازدید مدیران شرکت ساختمانی بانک ملت از شرکت «دورال»

مدیران شرکت ساختمانی و مدیران شرکت روف تراس از شرکت دورال جهت تامین موارد مورد […]