مجتمع تجاری – اداری معین مال

مجتمع تجاری – اداری معین مال از مراکز تجاری مدرن شهر تهران، در نزدکی میدان آزادی قرار دارد. با توجه به جمعیت بالای این منطقه به مکانی جاذب، پر رونق و دلچسب برای مراجعین تبدیل شده است.

عمده واحدهای تجاری مجتمع معین مال را پوشاک تشکیل داده‌اند. پوشاک بچگانه، مردانه، زنانه، عطر و ادکلن، عینک، موبایل، ساعت، اکسسوری و مواردی از این دست، از برندهای تجاری معتبر ایرانی کالاها و خدماتی به روز را به مشتریان عرضه می کنند. فروشگاه رفاه نیز با اختصاص شعبه ای از خود در مجتمع معین مال به ارایه خدمات می پردازد.

تاریخ نگار:

+ شروع پروژه: 14 اردیبهشت ماه 1390

+ اتمام پروژه: 29 اسفندماه 1394

از جمله امکانات تفریحی مجتمع معین مال می توان به پردیس سینمایی معین مال، اتاق فرار، گیم سنتر و مجموعه بازی کودکان اشاره کرد. همچنین بام سبز، رستوران و کافه شیرینی، فودکورت استثنائی و منحصر به فرد از نظر معماری و زیبایی‌شناسی محیطی، کافی‌شاپ‌هایی با محیط زیبا و دنج نیز مکانی دلچسب را فراهم ساخته است به نحوی که حتی مراجعینی که قصد خرید ندارند به عنوان یک پاتوق و قرارگاه رفتاری دوره ای به مجتمع روی می آورند. پردیس سینمایی معین مال مشتمل بر 3 سالن با ظرفیت 300 نفر، با بهره مندی از خلاقیت در ایده پردازی طرح و تجهیزات کارامد به یکی از زیباترین سینماهای غرب تهران تبدل شده است.

​​

 

​​6 طبقه پارکینگ مجتمع با ظرفیت 700 فضای پارک در مساحتی بالغ بر 61000 مترمربع برای خدمات رسانی به مراجعین تدارک دیده شده است. مجتمع معین مال از ساعت 10 صبح الی 23 شب پذیرای شما عزیزان می‌باشد. در این بازه زمانی قادر هستید به این مجتمع سری بزنید و از واحدهای تجاری آن با اجناس مرغوبش دیدن و خرید نمایید، اوقاتی مفرح را در واحدهای تفریحی آن بگذرانید و از صرف غذا و نوشیدنی در رستوران و کافه های آن لذت ببرید.

 

آدرس: تهران، خیابان آزادی، خیابان استاد معین، مجتمع تجاری معین مال

print