تحویل موقت ساختمان سرپرستی بانک ملت استان ایلام

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، فرایند تحویل موقت پروژه ساختمان سرپرستی شعب بانک ملت استان ایلام با حضور مدیران و کادر فنی شرکت ساختمانی بانک ملت در جایگاه پیمانکار مادر، مدیران و ناظران اداره کل ساختمان و پشتیبانی بانک ملت به عنوان کارفرما، مدیران بانک ملت استان ایلام به عنوان بهره بردار و شرکت مشاور ناظر بر پروژه طی فرایندی سه روزه از پنجم لغایت هفتم اردیبهشت ماه 1402 انجام پذیرفت. در این راستا، تیم های نظارت عالیه، تمامی جزییات ابنیه ای ساختمان، تاسیسات برقی و مکانیکی را مورد بررسی قرار داده و کلیه تجهیزات مرتبط را آزمایش و با بالاترین سطح ظرفیت ها با موفقیت راه اندازی نمودند.

در پایان پروسه تحویل ساختمان، نماینده کارفرما ضمن تشکر از شرکت ساختمانی بانک ملت به عنوان پیمانکار پروژه، مراحل پایانی عملیات را با توجه به تغییرات ایجاد شده در نقشه ها، سخت و طاقت فرسا برشمرد و اذعان داشت: سرعت عمل بسیار بالا و دقت در کیفیت ساخت و بهره برداری تجهیزات، کار مهم و شگفت انگیزی بود که کادر فنی شرکت ساختمانی بانک ملت و تیم مستقر در پروژه توانستند بخوبی بر این مهم نائل آیند.

گفتنی است پروژه ساختمان سرپرستی شعب بانک ملت استان ایلام، با تحویل زمین در تاریخ 1398/06/30 به شرکت ساختمانی بانک ملت و تجهیز کارگاه از بدو ابلاغ قرارداد آغاز گردید. اسکلت فلزی با اتصالات پیچ و مهره ای، پوشش ضدحریق بر روی اسکلت به عنوان یکی از الزامات آتش نشانی، سیستم باربری اسکلت به صورت باربر جانبی و نوع سقف عرشه فولادی از جمله ویژگی های پروژه است. زیربنای کل پروژه مطابق با برنامه مأخوذه از شهرداری 4،953 مترمربع در 8 طبقه شامل مشخصات زیر است:

  •  دو طبقه منفی شامل: پارکینگ، موتورخانه، اتاق دیزل، مجموعه سرور و خزانه
  •  همکف و نیم طبقه شامل: شعبه بانک و بخش های اداری
  •  چهار طبقه فوقانی: واحدهای اداری

دیوارهای جداکننده داخلی قسمت های اداری و قسمتی از شعبه بانک مشتمل بر پارتیشن های آنادایز شده و پارتیشن های از جنس MDF و شیشه – پرده است. نمای پروژه به صورت نمای خشک کرتین وال، نمای شیشه سازه اسپایدر، سرامیک پرسلان، سالید آلومینیومی و کامپوزیت است. سیستم های تأسیسات مکانیکال، تهویه مطبوع، اطفای حریق، تأسیسات الکتریکال مشتمل بر اعلام حریق آدرس پذیر، سیستم صوتی و پیجینگ، سیستم امنیتی و دوربین های مداربسته، دو دستگاه آسانسور؛ همچنین مجهز به سیستم شبکه، آنتن مرکزی و آیفون، سیستم هم بندی ارتنیگ، صاعقه گیر و UPS می باشد.

این پروژه که در ۸ طبقه و بالغ بر ۵ هزار متر مربع زیر بنا احداث شده است، جلوه ای از عملیات مهندسی را با رعایت کلیه ضوابط و استانداردهای حوزه های مختلف ساختمان سازی  به نمایش گذاشته و به عنوان سرپرستی بانک ملت استان ایلام، فضاهایی مانند خزانه مرکزی، صندوق امانات، شعبه ارزی و ریالی، ادارات مختلف استان و سرور مرکزی بانک را با رعایت تمامی پروتکل های امنیتی و ایمنی بانک در خود جای داده است.

ساختمان سرپرستی شعب بانک ملت استان ایلام را می توان برگ زرّینی در کارنامه شرکت ساختمانی بانک ملت دانست که با همگامی علم، فن، تخصص و تجربه مرحله تحویل موقت آن به اتمام رسید.

print