کمیته سرمایه‌گذاری و تامین مالی پروژه‌های وزارت راه و شهرسازی فعال می‌شود

با برنامه‌ریزی وزیر راه و شهرسازی، کمیته سرمایه‌گذاری و تامین مالی پروژه‌های این وزارتخانه تشکیل می‌شود تا پیشران اقدامات کلیدی در حوزه های مسکن، شهرسازی و حمل و نقل باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از فارس، با برنامه‌ریزی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، کمیته سرمایه‌گذاری و تامین مالی پروژه‌های این وزارتخانه تشکیل می‌شود تا پیشران اقدامات کلیدی در حوزه های مسکن، شهرسازی و حمل و نقل باشد.

در این راستا مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، در ‌حکمی،‌ به ایمان اسلامیان، معاون پیشین مدیریت توسعه و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، ماموریت داد‌ تا ضمن نوآوری اقتصادی، ساز و کار طرح‌های راهبری این وزارتخانه را با بکارگیری نخبگان دانشی توسعه دهد، برای تامین مالی نهضت ملی مسکن با بهره‌گیری از ابزارهای نوین نظام بانکی و بازار سرمایه و نیز جذب سرمایه‌های داخلی و بین‌المللی برنامه‌ریزی کند و روند مردمی سازی اقتصاد مسکن و حمل و نقل را تسهیل کند.

وزیر راه و شهرسازی در این حکم اعتبار سنجی و ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای و مالی پیشنهاد دهندگان مشارکت و سرمایه‌گذاران را بر عهده این کمیته گذاشته است.

print