کاشت دو اصله نهال توسط مدیران عامل هلدینگ بهساز مشارکتها و شرکت ساختمانی بانک ملت

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، در گرامیداشت 15 اسفندماه روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، دو اصله نهال توسط احسن اله رادمهر مدیرعامل هلدینگ بهساز مشارکتهای ملت و امین میرزایی مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت در محل این شرکت کاشته شد. این مراسم که با همراهی سعید صادقی نائب رئیس هیئت مدیره هلدینگ بهساز مشارکتها، مرتضی ریاضی نژاد عضو موظف هیئت مدیره شرکت ساختمانی، معانین، مدیران و جمعی از همکاران صورت گرفت، سنت درختکاری را گرامی داشتند و بر پاسداری از منابع طبیعی محیط زیست تاکید کردند.

این مراسم با هدف ترویج فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی به عنوان سرمایه های ارزشمند ملی و ترغیب کارکنان به کاشت نهال و احترام به طبیعت برگزار شد و احسن اله رادمهر با تبریک اعیاد شعبانیه و اظهار امیدواری از تقارن اعیاد شعبانیه با هفته طبیعت گفت: هر ساله در هفته منابع طبیعی در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و گسترش فرهنگ حفظ محیط زیست، مراسم درختکاری باید در هلدینگ و شرکتهای تابعه برگزار گردد.

وی افزود: این اقدام در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و توسعه فرهنگ حفظ محیط زیست و در راستای نکوداشت شهدای گران قدر انقلاب اسلامی در بین همکاران انجام می شود.

print