نخستین دوره جشنواره «ترنج» با محوریت کارآفرینی اجتماعی زنان برگزار می‌شود

 

تهران- ایرنا– نخستین دوره جشنواره ترنج توسط مجمع کارآفرینان ایران و با محوریت کارآفرینی اجتماعی زنان برگزار می‌شود و متقاضیان تا ۳۰ آذرماه فرصت دارند فرم‌های مربوطه را تکمیل و ارسال کنند.

به گزارش ایرنا از مجمع کارآفرینان ایران، این مجمع با همکاری سازمان‌ها و نهادهای اجتماعی مرتبط، نخستین جشنواره بزرگداشت زنان کارآفرین اجتماعی را با عنوان جشنواره ترنج با هدف معرفی، ترویج و تجلیل از موثرترین فعالیت‌ها به‌منظور قرارگرفتن در زنجیره ارزش پیشرانان اقتصادی و کارآفرینان بزرگ کشور در حوزه‌های کارآفرینی اجتماعی و محیط زیست، کارآفرینی اجتماعی و توسعه آموزشی، کارآفرینی اجتماعی و توسعه پایدار منطقه‌ای، کارآفرینی اجتماعی، فقرزادایی و عدالت اجتماعی، کارآفرینی اجتماعی و بهبود دسترسی به خدمات درمان و رفاه و کارآفرینی اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی برگزار می‎کند.

متقاضیان شرکت در این جشنواره فرصت دارند تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۱ با مراجعه به صفحه اختصاصی جشنواره در وبسایت مجمع کارآفرینان ایران به آدرس، https://iranef.org/awards با تکمیل فرم مربوطه، مدارک و مستندات لازم را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

نخستین دوره اهدای جایزه ترنج همزمان با هفته ملی کارآفرینی و برگزاری همایش بزرگداشت زنان کارآفرین اجتماعی ایران در اسفند ماه برگزار می‌شود و از برگزیدگان این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد.

علاقه‌مندان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت مجمع کارآفرینان مراجع کرده یا با دبیرخانه مجمع به شماره ۸۸۵۲۲۷۷۴ – ۰۲۱ و آدرس ایمیل info@iranef.org تماس بگیرند.

print