میزبانی شرکت ساختمانی بانک ملت از آرتین سرایداران

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، مدیرعامل و هیئت مدیره این شرکت با آرتین سرایداران از مجروحین حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و بازمانده خانواده ایشان روز شنبه نهم اردیبشهت ماه به دیدار و گفتگو نشستند. در ابتدا، امین میرزایی این مجالست را فرصتی مغتنم در بهره مندی از شمیم رضوان برشمرد؛ ضمن آرزوی اجر جزیل از بارگاه باری تعالی برای آرتین عزیز و بازماندگان این حادثه تروریستی، شهدا را در منزلت اعلی علیین، قرین رحمت و مرزوق از نعمات الهی خواند. ایشان اعتلاء مرتبت شهیدان و عزت مندی ملت شریف ایران در سایه برکات حضور خانواده های معزز شهدا را از ایزد منان مسالت نمود.

مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت، صبر و بردباری خانواده های شهدا را در مواجه با جراحت حوادث و سنگینی غم از دست دادن عزیزان موردغبطه و قابل تأمل عنوان کرد و این امر را ملهم از لطف خاص خداوند در اعطای سعه صدر در سینه ای مالامال از اعتقاد راسخ به مقدرات الهی دانست.

امین میرزایی با ابراز خرسندی شرکت ساختمانی بانک ملت از میزبانی آرتین عزیز، خواهر بزرگوار و همسر ایشان و نیز عموی گرانقدر، عنوان کرد: “امیدوارم خداوند توفیق درک پاسداشت آرمان های شهدا، قدرشناسی و تکریم خانواده های معزز ایشان و نیز ادای دین به رهروان همیشه زنده تاریخ را نصیب ما گرداند.”

print