تجدید قوا، تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید پروژه مجتمع جام خلیج فارس

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، مراسم تودیع و معارفه مدیران پیشین و جدید پروژه مجتمع جام خلیج فارس ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۱ برگزار گردید. این امر با حضور دکتر مرتضی ریاضی نژاد عضو موظف هیئت مدیره شرکت ساختمانی بانک ملت، سید احمد قائمی مدیر حراست هلدینگ بهساز مشارکت های ملت، دکتر مهدی خواری معاون فنی و اجرایی، محمدمهدی ظفرمند معاون مالی، مهندس آرش محمدعلیها مدیر پروژه پیشین و تیم فنی شرکت مستقر در محل پروژه صورت پذیرفت.

در ابتدای جلسه، مدیرپروژه شرکت پیمانکار مادر، مدیرعامل و مشاوران پروژه شرکت های مشاور درخصوص کنترل پروژه و وضعیت فعلی مجتمع جام خلیج فارس در بخش های مختلف الکتریکال، مکانیکال، معماری و آتش نشانی مشتمل بر موضوعات نماسازی، نورپردازی نما و وید استوانه ای، اتمام راه اندازی آسانسورها، شات، ایمنی و اطفای حریق، انشعابات و کانال ها و … به ارائه گزارش پرداختند. کنترل پروژه شرکت پیمانکار مادر میزان پیشرفت پروژه را 95/01 درصد عنوان کرد.

پس از این گزارش، دکتر ریاضی نژاد از مجتمع جام خلیج فارس به عنوان پروژه ای با انباشت مالی و آینده ای درخشان یاد کرد که اتمام آن گامی بلند در به سرانجام رساندن اهداف منظور شرکت ساختمانی بانک ملت است. ایشان رفع مشکلات را زمینه ساز تسریع در پیشرفت پروژه و نیز راه گشای اخذ تصمیمات عملیاتی آتی برشمرد. ایشان اتخاذ استراتژی های جدید را به عنوان اهرمی برای کاهش زمان اتمام پروژه، آغاز فاز بهره برداری آن و پیگیری پروژه های جدید دانست. تغییر رویکرد در سیاست گذاری ها، ایجاد بستر تغییرات بنیادی و تلاش مضاعف به منظور نیل به اهداف در چارچوب استراتژی های ترسیم شده از جمله اهداف این انتصاب عنوان شد.

ایشان بر همفکری و همت صدچندان شرکت های مشاور و تیم پیمانکار مادر درخصوص تسریع در پیشرفت پروژه و ضرورت جهش در نائل آمدن به اهداف متصور در پیشبرد جام خلیج فارس تأکید کرد. دکتر ریاضی نژاد در حُسن ختام صحبت های خود اتمام پروژه جام خلیج فارس را به عنوان رسالتی دانست که بر گُرده ماست تا نقش خود را در خدمت گزاری به انقلاب اسلامی ایران و مشارکت در ارتقای زیرساخت های این مرز و بوم ایفا کنیم.

در پایان این مراسم، حکم مدیریت پروژه مجتمع جام خلیج فارس به مهندس علیرضا شیخ زادگان از سوی دکتر ریاضی نژاد به وی اعطا و از زحمات و دغدغه مندی مهندس آرش محمدعلیها به پاس اهتمام، برنامه ریزی و نظارت 5 ساله ایشان در این پروژه، تجلیل و قدردانی شد و بر تداوم حضور و ضرورت بهره مندی از تخصص و تجارب ایشان در جمع تیم فنی و هم گام با مهندس شیخ زادگان تأکید شد.

print