تسریع در روند تعیین تکلیف واحدهای فروش اقساطی مسکن مهر/ تأکید بر یکپارچه سازی وضعیت پروژه ها در سامانه

جلسه تدقیق آمار مسکن مهر و نهضت ملی شهرهای جدید تابعه به صورت ویدیو کنفرانسی با حضور مدیرکل دفتر توسعه مسکن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهرهای جدید، جلسه تدقیق آمار مسکن مهر و نهضت ملی توسط دفتر توسعه امور مسکن به منظور یکپارچه سازی گزارشات سازمانی برگزار و تصمیماتی به تفکیک هر شهر گرفته شد که تماماً طی صورت جلسه ای به شهرهای تابعه ارسال و به جد مورد بررسی و در دستور کار قرارگرفت.
به گفته سید مهدی میرجوادی این جلسه با هدف جمع بندی و اتخاذ نظر مشترک بین مجموعه ستاد با شهرهای تابعه در خصوص ریز وضعیت مساکن مهر و نهضت ملی برگزار شده است.
با توجه به گزارش ارائه شده از سوی دفتر توسعه امور مسکن تخصیص پروژه به متقاضیان دارای واریز وجه ، تعیین تکلیف واحد های فروش اقساطی ، معرفی یک کارشناس جهت هماهنگی آمار ، تهیه گزارش نهایی مسکن مهر ظرف 3 روز آینده ، تهیه گزارش در خصوص مشکلات و تعهدات مسکن مهر و پیگیری مستمر برای حل مشکلات موجود و … از مهمترین تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه به شمار می رود.
مدیرکل دفتر توسعه امور مسکن تصریح کرد: اتمام پروژه‌های مسکن مهر از مهمترین موضوعات پیش روی شرکت عمران شهرهای جدید است. در این راستا از شهرهای تابعه می خواهیم تا با توجه به این موضوع در پیگیری ها، مصر باشند و با ارائه دقیق آمار در برنامه ریزی اتمام مساکن مهر تسریع بخشند.

print