تجلیل از شرکت ساختمانی بانک ملت با حضور پررنگ در رویداد تخصصی ICO

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، این شرکت به دعوت دانشگاه علم و صنعت در رویداد ICO (Industrial, Civil, Opportunity) به عنوان اولین رویداد تخصصی اشتغال‌زایی و ارتباط دانشجویان با صنعت در عرصه دانشگاهی از 31 اردیبهشت لغایت 1 خردادماه در جمع 10 شرکت پیشتاز در حوزه عمرانی کشور حضور یافت.
این رویداد دو روزه در دو بخش پشتیبان برپایی غرفه های نمایشگاهی، برگزاری سمینارهای تخصصی و نیز پرسش و پاسخ دانشجویان صورت گرفت. حضور شرکت ساختمانی در این رویداد علاوه بر زمینه معرفی شرکت، در معرض دید قرار دادن پروژه ها و آخرین دستاوردهای آن در عرصه دانشگاهی، زمینه ساز بهره مندی از ظرفیت علمی اساتید مجرب، آشنایی دانشجویان با ظرفیت های صنعت و فرصتی برای گفتگو و تعامل صیمانه با آنان بود.
در مدت برپایی بخش نمایشگاهی این رویداد، ریاست، اعضای هیئت علمی و اساتید دانشکده عمران، مدیریت و دبیر اجرایی کنگره بین المللی عمران، مدیران شرکت های ساختمانی و جمع کثیری از دانش آموختگان و دانشجویان بازدید کنندگانی بودند که غرقه شرکت ساختمانی بانک ملت افتخار میزبانی آنان را داشت.
در اختتامیه این رویداد، در ابتدای امر دکتر رئیسی ریاست دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت از اهتمام دانشجویان در برگزاری این محفل قدردانی نمود. ایشان دانشگاه علم و صنعت را در همگامی فعالیت های علمی _ پژوهشی و اقدامات اجرایی _ عملیاتی علی الخصوص در حوزه عمران پیشتاز دانست.
در ادامه دکتر میرزایی مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت به ایراد سخنرانی پرداخت و با ابراز خرسندی از حضور در جمع اساتید گرانقدر و دانشجویان فرهیخته دانشکده عمران در ابتدای سخن، دانشجویان را به سرعت عمل درخصوص وضوح اتخاذ تصمیم در ترسیم آینده شغلی در دو حیطه فعالیت آموزشی و حوزه اجرایی توصیه کرد. همچنین پرورش نیروی انسانی متخصص را نیازی مبرم در گذار از محیط آکادمیک به محیط صنعتی اجرایی خواند. ایشان با اشاره به وضعیت فعلی صنعت ساختمان، قوانین این حوزه، نحوه اجرا و نظارت، بر تقویت جایگاه فناوری های نوین مرتبط با صنعت ساختمان مانند مصالح سبز، مصالح سبک، IOT و رباتیک تاکید کرد.
دکتر محسن صابرماهانی هیئت علمی دانشکده عمران و ناصر ترکشدوز مدیرعامل شرکت مهاب قدس از دیگر افرادی بودند به ایراد سخنرانی پرداختند. گفتنی است در پایان رویداد، ریاست و هیئت مدیره این دانشکده با اهدای لوح سپاس از دکتر امین میرزایی و نیز مدیرعامل شرکت مهاب قدس تجلیل و قدردانی نموده و بر گسترش همکاری های تخصصی شرکت ساختمانی بانک ملت با عرصه دانشگاهی، تقویت تعاملات و هم افزایی علم و صنعت تاکید کردند.
شایان ذکر است در رویداد ICO که به همت گروه دانشجویی پیشتازان علم برای صنعت و دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت ایران با همکاری انجمن علمی عمران علم و صنعت ایران برگزار گردید، در کنار شرکت ساختمانی بانک ملت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با هلدینگ تخصصی دریایی، سازمان شیلات ایران و شرکت های مهاب قدس، توسعه و مدیریت نهادهای فن آوری مهاد، گسترش  انرژی فلات و لیفت گسترش اسپاد نیز حضور داشتند.

print