برگزاری پویش ملی استارتاپی برای حل چالش‌های بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست

پویش ملی استارتاپی «بهره‌وری و مدیریت مصرف انرژی» با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

برگزاری پویش ملی استارتاپی برای حل چالش‌های بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، پویش ملی «معرفی ظرفیت‌های بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست» برای کمک به حل چالش‌های حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی توسط کارآفرینان، نخبگان و فناوران داخلی و در راستای سند ملی راهبرد انرژی کشور را هدف قرار داده است.

شتاب‌دهنده مهام توس با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی به دنبال جذب ایده‌های نوآورانه در این حوزه با محوریت «فناوری‌های نوین در پیش‌خرید و تبادل انرژی در بازار انرژی»، «بهینه‌سازی مصرف انرژی» و «تغییر نگرش در مصرف انرژی با به کارگیری علوم شناختی و رفتاری» هستند.

شرکت در این رویداد مزایایی چون «آشنایی با بازار بهینه‌سازی انرژی و محیط‌زیست»، «امکان استفاده از کارگاه‌های آموزشی با حضور اساتید مجرب»، «استفاده و بهره‌مندی از تجارب موفق صنایع و خبرگان در حوزه بهینه‌سازی»، «دریافت گواهینامه حضور در رویداد» و «امکان حمایت از طرح‌های برگزیده با اهدای گرنت تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان» را برای متقاضیان به همراه دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تا ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ فرصت دارند به وبگاه ستاد توسعه فناوری‌های حوزه آب و انرژی، مراجعه کنند.

print