برگزاری افتتاحیه و جلسه شورای عمومی در ساختمان سندیکای بیمه گران ایران

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، جلسه افتتاحیه و نیز شورای عمومی سندیکای بیمه گران ایران در تاریخ 28 شهریور ماه با حضور دکتر قوامی معاون وزیر اقتصاد و دارایی، دکتر اجاقی مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت، مهندس بهزاد پور رئیس کل بیمه مرکزی ایران و مدیران عامل موسسات صنعت بیمه کشور در سالن جلسات ساختمان سندیکای بیمه گران ایران واقع در میدان سلماس برگزار شد. در این نشست که به مناسبت افتتاحیه ساختمان (جدید) سندیکای بیمه گران ایران برگزار شد، دکتر مهدی خواری معاون فنی و اجرایی شرکت، دکتر پویا پناهی مدیر پروژه و مهندسان کادر فنی مستقر در محل پروژه نیز حضور داشتند.

در ابتدای امر، دکتر سید محمد کریمی با تقدیر از حضور مدیران ارشد اقتصادی و بیمه ای به تشریح عملکرد سندیکا پرداخت. در ادامه نشست، دکتر حسین اجاقی مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت درخصوص ابعاد مختلف ساخت و اجرای این پروژه ایراد سخنرانی نمود. ایشان نخست، با اشاره به اهداف شرکت، جایگاه آن با تکیه به سبقه عملکردی و برخورداری از گرید 1 ابنیه و گرید 3 تاسیسات به معرفی اجمالی شرکت ساختمانی بانک ملت پرداخت. وی با بیان اینکه بیمه به عنوان نهاد مالی محرک اقتصادی و از سویی دیگر مجموعه ای خدماتی تلقی می شود، ساختمان سندیکای بیمه گران ایران را پروژه ای درخشان از حیث ماهیت و تولید دانش مدیریت پیمان در کارنامه شرکت ساختمانی بانک ملت برشمرد. استقرار پروژه در موقعیت مکانی معبر کم عرض بن بست در محدوده ای مسکونی، محدودیت ها و ترتیبات خاصی را در برنامه ریزی مراحل مختلف خاکبرداری و اجرا می طلبید. اخذ گواهینامه های استاندارد آتش نشانی و آسانسورهای پروژه از دیگر نکات برجسته ساختمان سندیکای بیمه گران ایران است که پیش از افتتاحیه رسمی صورت گرفت. ایشان این پروژه را نوید بخش امتداد پیشبرد ساخت ابنیه با این رسالت دانست.

پس از سخنرانی مدیرعامل شرکت ساختمانی بانک ملت، در ادامه نشست رئیس شورای عمومی سندیکا، رئیس هیات رئیسه سندیکا، رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ایران و دکتر هادی قوامی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی هر یک به ایراد سخنرانی پرداختند. گفتنی است در پایان نشست با اهدای لوح سپاس از دکتر حسین اجاقی و نیز دست اندرکاران طراحی و ساخت ساختمان سندیکای بیمه گران ایران تجلیل و قدردانی شد.

print