بازدید مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ساختمانی بانک ملت از مجتمع جام خلیج فارس

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت، امین میرزایی مدیرعامل و جمعی از اعضای هیات مدیره از پروژه مجتمع جام خلیج فارس روز دوشنبه مورخ ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بازدید نمودند. در این بازدید طبقات اداری، تجاری و پارکینگ مجتمع جام خلیج فارس مورد بازدید میدانی قرار گرفت.
پس از این بازدید، جلسه ای فیمابین درخصوص ابعاد مختلف وضعیت کنونی مجتمع، روند پیشرفت و راهبردهای تسریع در آن، و دیگر موضوعات مرتبط در محل سالن کنفرانس جام خلیج فارس برگزار گردید.

گفتنی است پروژه مجتمع اداری – تجاری جام خلیج فارس در زمینی به مساحت تقریبی 14,000 مترمربع با زیربنای 121,500 مترمربع در منطقه لتمال کن واقع در منطقه 22 و در ضلع شمال شرقی دریاچه چیتگر تهران در حال احداث است. دسترسی به محور اصلی مواصلاتی غرب به شرق، قابلیت دید مستقیم به دریاچه بزرگ تهران و جنگل های چیتگر و نیز قرارگیری یک رستوران بزرگ در طبقه 22 برج اداری با زیربنای 1500 مترمربع با آسانسور مجزا از جمله مزیت های این پروژه می باشد.
فضای پلازای شهری، سیستم جامع هوشمند ساختمان، هلی پد، کلایمر تلسکوپی، نمای خارجی از جنس نمای شیشه ای کرتین وال به روش های یونیتایز و استیک با ورق های HPL به همراه سرامیک پرسلانی FULL BODY و پنجره های آلومینیومی ترمال بریک، اسکلت فلزی پیچ و مهره ای و سقف METAL DECK، سیستم های دیتا جهت پارکینگ و ساختمان تجاری از مشخصه هایی است که پروژه مجنمع جام خلیج فارس را سرآمد کرده و با پیش بینی تعداد پارکینگ کافی و در برداشتن تؤامان کاربری های اداری، تجاری و تفریحی آینده درخشان خود را تضمین کرده است.

print