فراخوان مسابقه نورپردازی مجتمع تجاری اداری «جام خلیج فارس»

به گزارش روابط عمومی شرکت ساختمانی بانک ملت؛ شرکت ساختمانی بانک ملت،مسابقه طراحی نورپردازی نمای مجتمع اداری تجاری «جام خلیج فارس» را با اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر برگزار می کند.

براساس این گزارش؛ متقاضیان شرکت در این مسابقه می توانند مدارک و موارد موردنیاز این مسابقه را با کیفیت اصلی که جزئیات آن در فایل پی دی اف داخل سایت قرار گرفته است، برای داوری به آدرس مذکور ارسال کنند.

ارائه اسناد متقاضیان
همچنین  دعوتنامه، مدارک مسابقه و نقشه های کلی معماری پروژه در سایت بارگذاری شده و برای عموم قابل دسترسی است ومتقاضیان می توانند آثار خود را تا پایان وقت اداری در تاریخ97/10/22 از طریق نشان اینترنتی شرکت، ارسال کنند.

مراحل بررسی و هیئت داوران

پس از بررسی اولیه کلیات طرح ها توسط هیئت داوری مسابقه، از طراحانی که کلیات طرح آنها مورد تایید قرار گرفته شده دعوت می گردد تا در جلسه ای ضمن ارائه طرح خود، به سوالات هیئت داوری پاسخ دهند.پس از پایان جلسات ارائه، داوران تصمیم خود را جهت امتیازدهی به طرح ها و مشخص شدن برندگان مسابقه اعلام خواهند کرد.

هیأت داوران: مهندس شیخ زین الدین(مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور باوند) ، مهندس شهریار یقینی(شرکت مشاورین ارگ بم) و کمیته فنی شرکت ساختمانی بانک ملت

لازم به ذکر است که شرکت در این مسابقه برای کلیه فعالین و دانشجویان در زمینه طراحی، معماری،گرافیک و… آزاد است.

اسناد مسابقه:

print